بستن

نهِ محیط زیستی‌ها به آشغال و شکار

هفت‌برکه (گریشنا): جمعی از فعالان محیط زیست گراش با نصب بنر و شعارهای تبلیغاتی در منطقه طبیعی تنگ‌آب گراش، مخالفت خود را با شکار و ریختن آشغال در طبیعت اعلام کردند.

گروهی از علاقه‌مندان حفظ محیط زیست در سفر پاییزی خود به تنگ آب، اقدام به چند فعالیت ترویجی کردند. نصب دو بنر در اعتراض به شکار و ریختن آشغال در طبیعت از مهم‌ترین این اقدامات بود. همچنین با توجه به در پیش بودن فصل سرما، این گروه اقدام به کاشت بذر بادام کوهی در دل طبیعت کردند. با این امید که با بارش باران فصلی در پاییز و زمستان، بهار امسال این بادام‌های کوهی سر از خاک برآورد.

پیش از این نیز این گروه در تابستان اقدام به پاک‌سازی و تعمیر یکی از آب‌انبارهای تنگ آب کرده بود. در این به‌سازی، از چسبی آب‌رنگ برای پر کردن درزهای دیواره آب انبار استفاده شد.

tangab4

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

8 نظر

  1. آفرین بر این دوستان دوستدار محیط زیست وحیات وحش بسیار کار پسندیده ای است کاش من هم توانسته بودم به این دوستان بپیوندم
    همه موجودات حق زندگی دارند تخریب حریم موجودات ومحیط زیست تخریب دنیاست .
    ماباید باطبیعت مهربان باشیم تاطبیعت با مامهربان باشد
    سیل خشم طبیعت است با کاشت نهال میشود خشم طبیعت را فرونشاند.
    درطبیعت جزء رد پا جانگذاریم و جزء عکس نیاندازیم .
    این شعارها فعلا شعار است بیایید آن را به عمل برسانیم .

  2. خدا قوت؛
    امید که عکسی از تمیز شدن ، نقاط بالاتر از محدوده سد تنگ آب، مثل بئر فاطمه طالب، بند زازدو، بلبلی، دکل،بئر حاج أمون ، بئر دانشور و بخصوص بن مرک در أیامی نچندان دور از عزیزان ببینیم ان شاءالله.

  3. سلام حسنت بر شما دلاوران
    ولی لازمه بگم در ارتفاعات بیشتر از این خراب کاری متاسفانه کار مردم عادی نیست و خود کوهنوردها این بلا به سر طبیعت درمیارن
    ان شا الله که رعایت حال کوه کمن بیشتر بکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top