بستن

گراش از بالا در دوربین صدا و سیما

هفت‌برکه (گریشنا): دوربین پرنده (هِلی‌شات) به کمک دفتر خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان گراش می‌آید تا تصاویر جذاب‌تری از گراش ثبت شود. این دوربین هدیه‌ی موسسه‌ی توسعه و همیاری شهرستان گراش است.

dorbin-parandehبه گزارش دفتر خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان گراش، نزدیک به ۷ سال از سابقه فعالیت دفتر خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان گراش می‌‌گذرد. در این مدت با کمک خیرین و مسئولین شهرستان، این دفتر توانسته موفقیت‌های چشمگیری در معرفی فرهنگ و آداب و رسوم گراش به دست آورد. در این راستا، کمک‌های مادی و معنوی موسسه توسعه و همیاری شهرستان گراش نقش به‌سزایی در پیشبرد اهداف این دفتر داشته است.
محمدحسن نام‌آور، مسئول دفتر خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان گراش، گفت: «دفتر خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان گراش موفق شده علاوه بر خبرهای کوتاه و متنوع، گزارش‌های زیادی را در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، کشاورزی و … به استان ارسال کند تا از این طریق بتواند مشکلات و موفقیت‌های شهر و مردم را به گوش مسئولین استانی و کشوری برساند.»

وی با تاکید بر این امر که دفتر خبرگزاری این شهرستان برای پیشرفت و معرفی بهتر شهرستان نیازمند وسایل و تجهیزات پیشرفته، به‌روز و حمایت خیرین است، اظهار داشت: «تاکنون موسسه توسعه و همیاری شهرستان گراش در تمام شرایط از این دفتر حمایت کرده و با تامین مخارج و خرید دوربین پرنده (هلی‌شات) موجبات پیشرفت این دفتر را در استان فراهم کرده است.»
دوربین پرنده با قابلیت‌های منحصربه‌فردی که دارد می‌تواند تصاویر را از بالا و به صورت چرخشی و در سرعت‌های متفاوت ضبط کند که جذابیت خاصی به تصاویر می‌بخشد.
نام‌آور با تشکر از هیات امنای این موسسه گفت: «دفتر خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان گراش هیچ گاه تلاش بی‌وقفه و پیگیری این موسسه را از یاد نبرده و امیدوار است در آینده نیز این همیاری همچنان ادامه داشته باشد.»

 

 

8 نظر

  1. با سلام به امید موفقیت روز افزون تمام سطح شهرستان گریشنا جان چرا خبر افتتاحیه ابگرم بنو ارد را منتشر نمیکنید تا مردم شهرستان بیشتر از این نعمت خدا دادی استفاده کنند

  2. متاسفانه نمایندگی صدا و سیما در گراش بسیار ضعیف و نسبت به شهرستانهای همجوار چون خنج و لامرد و لارستان عملکرد خوبی در معرفی گراش ندارند بیشتر شباهت به خبرنگاران افتخاری شهرها دارد تا نمایندگی .

    1. با سلام
      بنده همیشه از انتقادهای سازنده استقبال می کنم ولی آقای قاسم شما اینجا کم لطفی می کنید و غیر کارشناسانه نظر دادید.
      من آماده ام کارشناسانه گزارش کارم را در ماه های مختلف ارائه کنم تا نسبت به شهرستان های استان فارس مقایسه کنید.
      بنده کارمندم و در وقت آزادی که دارم بیشتر از آنچه در توان است برای خبر تلاش کرده ام و مطمئنم جزء پنج شهرستان برتر استان قرار داریم.
      در هر ماه بصورت میانگین بین ۱۵ تا ۲۰ خبر از شبکه های فارس و یا ملی از گراش پخش می شود حالا چه شما ببینید یا نبینید.
      در هر صورت آماده شنیدن انتقاد و ارائه گزارش خودم هستم.

      1. در این که شما گزارش تهیه میکنید شکی نیست ولی اینکه گزارشی تهیه میکنید که مثل اخبار جوانه هاست و تخصصی عمل نمیکنید و پیشرفتی در کارتون دیده نشده طی این چند سال یخورده در شان گراش نیست و منم مطمئنم جز یک تا پنج نیستیم و بهتره در لحظه تهیه گزارش با مردم با اخلاق خوب رفتار کنید و خواهشن انقد خودتون رو نگیرید . ممنون از اینکه واسه گراش زحمت میکشید

        1. بنده کوچک همه گراشی ها هستم و تمام چیزهایی را که نوشتم را میتوانم ثابت کنم.
          متأسفانه ضعف این جور گفتگوها این است که با نظر و جواب دادن نمی توان به جایی رسید.
          اگر کسی دلسوز باشد می تواند حضوری انتقادهایش را مطرح کند و بنده هم با کمال میل می پذیرم.

        2. سلام
          واقعا نباید اینقد قدرنشناس باشیم. خبرنگارای شهرمون کارمند رسمی صدا و سیما نیستن ولی با این وجود تمام تلاششون رو برای معرفی شهرمون میکنن و در تمام مراسم ها حضور فعال دارند.
          اتفاقا چند گزارش که از اونا دیدم خیلی خوب کار کرده بودن

        3. سلام
          چن وقت پیش ی تبلیغی دیدم تو فضای مجازی مبنی بر ثبت نام
          خبرنگار آزاد صدا و سیما
          رفتم کلی پرس و جو کردم راجع به این کار و ازچن نفر شرایطش رو
          پرسیدم. گفتن این کار خوب و جذابیه ولی حقوق و مزایا نداره. فقط باید علاقه داشته باشی تا بتونی کار کنی!! خیلی تعجب کردم
          الان باید دست مریضاد گفت به این خبرنگارایی که تنها بخاطر شهرمون دارن کار میکنن.
          دست خیرین هم درد نکنه که دارن از اونا پشتیبانی میکنن
          آقای نام آور ما قدردان زحماتتون هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top