بستن

پیش‌تازی نوجوانان و جوانان هلال‌احمر در فوتبال فارس

هفت‌برکه (گریشنا): نمایندگان گراش در مسابقات لیگ برتر جوانان و نوجوانان فوتبال فارس با دو برد خوب موقعیت خود را در بالای جدول تثبت کردند. رقابت‌های فوتبال بزرگسالان نیز از شانزدهم مهرماه آغاز می‌شود.

هت‌تریک کامیاب و برد پر گل نوجوانان

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر از هفته پنجم لیگ برتر نوجوانان استان فارس تیم فوتبال هلال احمر میزبان تیم شاهین فیروزآباد بود. گراشی‌ها که درهفته قبل با برد چهار بر صفر از داراب برگشته بودند، چشم به سه امتیاز این دیدار خانگی داشتند.

هلال احمر از همان ابتدا نشان داد که همچون گذشته تیمی تهاجمی روانه میدان نموده است. عباس اسماعیلی در دقیقه ۲۲ با ضربه ای ایستگاهی از فاصله ۴۵ متری گل اول تیم هلال احمر را به ثمر رساند. در ادامه بازی متعادل گردید و دو تیم بازی پایاپایی از خود به نمایش گذاشتند تا نیمه اول با برتری یک بر صفر هلال احمر به پایان برد.

در نیمه دوم گراشی ها بر حملات خود افزودند و در همان ابتدای کار علیرضا زمانی گل دوم هلال احمر را به ثمر رساند تا خیال تیمش را از کسب سه امتیاز راحت کند.
این پایان کار نبود و دقایقی بعد ابراهیم کامیاب گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا هواداران شاهد بازی پرگل و دیدنی از سوی تیم محبوبشان باشند.

در دقیقه ۷۶ ابراهیم کامیاب کاپیتان هلال احمر در حالی که از نیمه زمین خودی صاحب شده بود با دریبل زدن هفت بازیکن فیروزآباد و نیز جا گذاشتن دروازه بان توپ را وارد دروازه کرد تا حاضرین ورزشگاه ایستاده وی را برای لحظاتی تشویق کنند. با این گل روند بازی زیبا و زیباتر شد تا این که باز هم کامیاب گل سوم خودش رابه ثمر رساند تا این بازی با نتیجه پنج بر صفر به سود هلال احمر گراش به پایان برسد.
هلال احمر با این برد ۱۳ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. نوجوانان در هفته بعد باید به مصاف قرمزپوشان دیگر تیم فیروزآبادی حاضر در رقابت‌ها بروند.
برای هلال احمر در این بازی: محمد جواد غفاری، عباس اسماعیلی، محمدعلی کرباسی، امیرحسین رحمانیان، ابراهیم کامیاب، منصورسروش (۸۰محمدحسن رحیمی)، حسین فرجی، علی رییسیان(۴۶مهدی جوانی)، حمیدرضا پاک سرشت، علیرضا زمانی (علیرضاحسن نژاد) و احمدرضا بهجتی به مربیگری رحیم رحیمی و احمدرضا محمودی به میدان رفتند.

نتایج تیم فوتبال نوجوانان

هفته اول: هلال‌احمر ۲- هیات فوتبال نی‌ریز ۱

هفته دوم: پیام شیراز ۰ – هلال‌احمر ۱

هفته سوم: هلال‌احمر ۳ – وصال شیراز ۳

هفته چهارم: توکلی داراب ۰ – هلال‌احمر ۴

هفته پنجم هلال‌احمر ۵ – شاهین فیروزآباد ۰

helal-nowjavan

 

جوانان شانه به شانه لاری‌ها

تیم فوتبال جوانان هلال احمر میزبان تیم شهرداری جهرم بود. جوانان هلال‌احمر نیز همانند نوجوانان به مناسبت هفته دفاع مقدس با چفیه وارد زمین شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال‌احمر گراش احمدرضا محمودی، سیدامیرحسن جهانبانی، محسن محمدی، ابراهیم کامیاب، محمدعلی غلامی (۶۰عباس اسماعیلی)، رضا سوزنده، علیرضا احمدی (۸۵ مرتضی فانی)، آرمان کامیاب، سعیدمهرآور (۷۴مهدی مهیایی)، فرزاد آذری و محمدآتشی به مربیگری محمدجوادآذربادگان و سرپرستی حجت عابدی پا به این مسابقه گذاشتند.
گراشی‌ها در هفته قبل در جهرم تیم شاهین جهرم را در خانه شکست داده بودند و این بار در خانه در برابر دیگر نماینده جهرم قرار گرفتند. بازی بیشتر در میانه‌های میدان در جریان بود و دو تیم از توان یکسانی برخوردار بودند. در دقیقه ۳۲ علیرضا احمدی مهاجم هلال احمر گل اول تیمش را به ثمر رساند تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد. با اخراج محسن محمدی بازیکن کلیدی و تاثیرگذار هلال احمراین تیم ۳۰ دقیقه پایانی نیمه دوم را ده نفره بازی کرد.

با این برد هلال احمر ده امتیازی شد و در بالای جدول در کنار شهید چمران لار قرار گرفت. هر دو تیم ده امتیازی هستند و شهید چمران با یک گل تفاضل بیشتر موقتا صدرنشین است. هلال احمر در هفته بعد باید به مصاف شهرداری قیر برود.

آذربادگان سرمربی جوانان هلال احمر پس از پایان بازی گفت: «از خدای خودم ممنونم که شرمنده هواداران نشدیم. دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم که با وجود ده نفره شدن با جان و دل بازی کردند و بنده به عنوان مربی احساس می‌کردم نه تنها یک یار کمتر نیستیم بلکه طوری شده بود که انگار دو نفر اضافه‌تر از تیم حریف هستیم. این نشان می‌دهد که بازیکنان در تمرینات فشار را متحمل شده‌اند و در بازی مزد زحماتشان راگرفتند.»

آذربادگان در پایان ضمن تشکر از حضور رییس اداره ورزش و جوانان و نیز رییس و اعضای هیات فوتبال در ورزشگاه گفت: «ارزش کار بازیکنان زمانی بیشتر نمایان می‌شود که برخی از آنان در سه جبهه نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در حال نبرد هستند و با سازماندهی و برنامه‌ریزی مدون شاهد پیروزی‌هایی در هر سه رده هستیم و امیدواریم بتوانیم همچون سال‌های گذشته از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.»

نتایج تیم فوتبال جوانان هلال‌احمر

هفته اول: باران نورآباد یک – هلال‌احمر گراش صفر

هفته دوم: غدیر فسا یک – هلال احمر ۵

هفته سوم: هلال‌احمر یک – ۲۲ بهمن شیراز یک

هفته چهارم: شاهین پارسه جهرم ۰ – هلال‌احمر گراش ۲

هفته پنجم: هلا‌احمر گراش یک – شهرداری جهرم صفر

helal-javan

آغاز رقابت‌های بزرگسالان

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال استان فارس انجام شد. هلال احمر گراش در اولین دیدار در نورآباد به مصاف تیم امیرکبیر می‌رود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال‌احمر گراش روز شنبه سوم مهرماه در سالن کنفرانس هیات فوتبال استان فارس قرعه کشی فوتبال لیگ برتر استان با حضور نمایندگان هر یک از تیم‌های شهرستان‌های استان فارس انجام شد. مرتضی کمالی نماینده هلال‌احمر در این قرعه‌کشی بود.

در شروع این جلسه دبیر و مسئول کمیته‌های انضباطی و مسابقات هیات فوتبال استان نکاتی در مورد نحوه برگزاری مسابقات و شرایط تیم‌ها را متذکر شدند. قهرمان مسابقات امسال به لیگ دسته سه کشور صعود می‌کند و تیم دوم، نماینده استان در جام حذفی خواهد بود. دو تیم انتهای جدول نیز به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند.

پادنا میمند، المهدی کوار، پرسپولیس جهرم، گلستان فاروق مرودشت، امیرکبیر نورآباد، هلال احمر گراش، شهیدباقری گویم، لیدوما نورآباد، استقلال لطیفی، شهید وفایی شیراز، عقاب شیراز و پرسپولیس شیراز تیم‌های حاضر در بازی‌ها هستند که از شانزدهم مهرماه رقابت خود را در قالب لیگ برتر بزرگسالان استان آغاز خواهند کرد.

هلال احمر گراش که از تیم‌های باسابقه استان فارس است و بیش از ۱۵ سال در این مسابقات حضور داشته یکی از مدعیان قهرمانی بازی‌ها است.

helal-ahmar01

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. در متن گفته شده که در بازی نوجوانان از فاصله ۴۵ متری گل زده شده،این فاصله حدودا وسط زمین میشه.
    یعنی یک بازیکن نوجوان ،چنین قدرت پایی داره؟؟؟؟

  2. طول زمین گراش ١٠۴مترمیباشد وگلی که إسماعیلی زد دقیقا از قوس وسط زمین زده شد که میشود ۵۴متر نمیدونم کجاش عجیبه احمدرضا محمودی زمانی که نوجوانان بود بازی باتیم نیریز خطایی که درمحوطه جریمه ماشده رابایک ضربه بلند وارد دروازه تیم حریف کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top