بستن

گزارش تصویری: ثبت‌نام ۱۳۱ دانشجوی جدید در دانشکده‌ی گراش

هفت‌برکه (گریشنا): ۱۳۱ نفر با قبولی در کنکور سراسری سال ۱۳۹۵ برای تحصیل در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به دانشکده علوم پزشکی گراش می‌‌آیند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، دکتر مهدی محسن‌زاده، معاون آموزش، پژوهش و دانشجویی فرهنگی دانشکده، گفت: «تعداد ۸۲ دانشجو در مقطع کارشناسی پیوسته و ۴۹ دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته در رشته‌های علوم آزمایشگاهی، اتاق عمل، هوشبری و پرستاری در دانشکده علوم پزشکی گراش پذیرفته شده‌اند که ثبت نام حضوری مقطع کارشناسی پیوسته روز دوشنبه و سه‌شنبه، پنجم و ششم مهرماه در حال انجام است.»

محسن‌زاده در ادامه گفت: «ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز روز چهارشنبه، هفتم مهرماه انجام می‌شود، اما شروع کلاس‌ها برای آنان از بهمن‌ماه خواهد بود.»

معاون آموزشی و پژوهشی و دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم پزشکی گراش افزود: «دانشجویان رشته‌ی کاردانی فوریت پزشکی نیز در بهمن ۹۵ در دانشکده گراش پذیرش خواهند شد.»

 

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. دانشگاه گراش از لحاظ پذیرش دانشجو باذدانشگاه لار و شهرهای همجوار اصن قابل مقایسه نیس…من نمیدونم چرا دانشگاه به این بژرگی اصن دانشجو نداره… دانشجویان یکی از عوامل رونق اقتصاد هم محسوب میشن

  2. منتقد جان دانشکده گراش علوم پزشکیه غیر از کلاس درس فضای آموزش بالینی کافی مثل بیمارستان و آزمایشگاه میخواد، استاد هیات علمی میخواد، برای هر ۵-۶ تا دانشجو یه مربی کارآموزی میخواد و …. مثل رشته های علوم انسانی یا بقیه رشته ها نیست که یک کلاس و یک استاد برای ۵٠ تا دانشجو کافی باشه. بنظرت بیمارستان ما گنجایش این همه دانشجو داره؟ اینهمه استاد و مربی داره؟ مربی و استاد آوردن بیمارستان و بخش و آزمایشگاه از کجا بیارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top