بستن

شهرستان گراش رتبه اول سرشماری اینترنتی

هفت‌برکه (گریشنا): با نزدیک شدن به پایان هفته اول سرشماری اینترنتی، گراشی‌ها بیشتر از شهرستان‌های دیگر استان فارس در این سرشماری شرکت کرده‌اند.

به گزارش هفت‌برکه، اصغر فرودی، فرماندار و رئیس ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان گراش، اعلام کرد: «با توجه به کسب مقام نخست در بین ۲۹ شهرستان استان فارس در زمینه سرشماری اینترنتی و اطلاع رسانی و آگاه‌سازی عمومی، لازم می‌دانم از تلاش‌های موثر و زحمات بی‌دریغ همه اعضای محترم ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان گراش تشکر نمایم. امید است که این روند تا پایان سرشماری ادامه یابد.»

بر اساس آخرین آمار، وضعیت ثبت اطلاعات خانوارهای استان فارس که از سوی مدیر اجرای سرشماری اعلام شده است ۶ درصد از جمعیت پیش‌بینی شده گراش در ثبت‌نام اینترنتی مشارکت کرده‌اند. این آمار در کل کشور حدود دو درصد است. پیش‌بینی شده است تا پایان سرشماری ۲۰ تا ۳۰ درصد جمعیت کشور در سرشماری اینترنتی مشارکت کنند.

بعد از شهرستان گراش در استان فارس، شهرستان‌های بوانات و لامرد رتبه‌های دوم و سوم را در ثبت اطلاعات خانوار در سامانه سرشماری دارند.

افراد می‌توانند با استفاده از کدملی خود در سایت سرشماری ۹۵ https://www.sarshomari95.ir اطلاعات خانوار را وارد کرده و در زمان مراجعه‌ی آمارگیران، تنها نیاز به کد شناسایی خواهند داشت. سرشماری اینترنتی تا ۲۵ مهرماه ادامه دارد.

به جز ثبت اطلاعات از طریق تلفن‌های هوشمند و رایانه، برخی ادارات همانند ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت نیز به صورت رایگان سرشماری اینترنتی را ثبت می‌کنند.

Sarshemari Amar2

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. ههههههه.واقعا خنده داره اینهم مثل موقع ثبت نام یارانه ها اخبار و صدا و سیما اعلام میکرد اکثر ملت انصراف دادند بعد از اتمام مهلت اعلام شد بیش از جمعیت کشور برای گرفتم یارانه اقدام کرده اند.اینم جوجه آخر پاییز میشماریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top