بستن

جام قهرمانی فوتبال گراش بر دستان هلال احمری‌ها

هفت‌برکه (گریشنا): مسابقات فوتبال بزرگ‌سالان شهرستان گراش، یادواره شهدای مدافع حرم، با قهرمانی تیم هلال احمر به پایان رسید تا این تیم با قهرمانی در گراش خود را برای بازی‌های لیگ برتر استان آماده کند.

football-1395-6

به گزارش هفت‌برکه، این مسابقات شب گذشته، نهم مهرماه، با بازی گراش جوان و پرسپولیس نوین به پایان رسید و مراسم اهدای جام و جوایز نیز بعد از این مسابقه در ورزشگاه شهدای گراش برگزار شد. در مسابقات فوتبال بزرگ‌سالان گراش، ۳۶ بازی بین ۹ تیم ستاره آبی، هلال احمر، پرسپولیس نوین، شاهین، شهدا، اتحاد، شهیدان حسن‌زاده، جوشن و گراش جوان برگزار شد.

در نتیجه‌ی این بازی‌ها، تیم فوتبال هلال احمر با تنها یک تساوی و کسب ۲۲ امتیاز و بیشترین گل زده، به عنوان قهرمانی رسید. تیم فوتبال جوشن، قهرمان مسابقات سال گذشته، با دریافت فقط یک گل و با کسب ۲۰ امتیاز به مقام دوم دست یافت. تیم گراش جوان، قهرمان مسابقات جام حذفی امسال نیز با کسب ۱۷ امتیاز به مقام سوم رسید. تیم ستاره آبی کاپ اخلاق مسابقات و مبلغ دو میلیون ریال پاداش دریافت کرد.

jadval-football-1395-1

در مراسم پایانی، از سوی هیات فوتبال گراش به تیم اول تا سوم، جام قهرمانی به همراه لوح تقدیر و به ترتیب مبلغ هفت میلیون ریال، پنج میلیون ریال و سه میلیون ریال اهدا شد. تیم‌های چهارم و پنجم نیز یک میلیون و پانصد هزار ریال، تیم‌های ششم و هفتم یک میلیون ریال، و تیم‌های هشتم و نهم نیز پانصد هزار ریال از هیات فوتبال دریافت کردند.

در مراسم پایانی سرهنگ درستکار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛ احمد حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش وجوانان؛ اسماعیل حسن‌نژاد، مسئول هیات فوتبال؛ رحمت مهیایی و دکتر مصطفی حسینی حضور داشتند. در این مراسم از این افراد با اهدای لوح سپاس تقدیر شد: اعضای هیات فوتبال یعنی عبدالرضا افشار، دبیر هیات؛ عبدالمهدی مهروری، کمیته اجرایی؛ اسماعیل صیادزاده، کمیته قضایی؛ مجید افشار، کمیته داوران؛ مهدی موغلی، کمیته مالی؛ جوکار، کمیته فوتسال؛ مهدی سالاری، کمیته قراردادها؛ مسعود سالاری، امور باشگاه‌ها؛ همکاران هیات فوتبال، شکرالله آشفته، محمدرضا وفایی‌فرد و ابوذر عباسی؛ حاج نجات آشفته، پیشکسوت ورزشی؛ و همچنین داورانی که در این دوره از مسابقات کار قضاوت بازی‌ها را بر عهده داشتند. علاوه بر این، رییس اداره ورزش و جوانان نیز از رییس هیات فوتبال، اسماعیل حسن‌نژاد، و عبدالمهدی مهروری تقدیر کرد.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

13 نظر

  1. سلام. ضمن تبریک به تیم های اول تا سوم و خسته نباشید خدمت سرپرستان،مربیان و بازیکنان دیگر تیم های شهرستان

    با توجه به پایان مسابقات یادواره شهدای مدافعان حرم و مشخص شدن نتایج انتظار می رفت در مراسم اهدای جام از مسولین شهرستان، اعضای شورای شهر و پیشکسوتان عرصه فوتبال دعوت می‌شد. زیبا این بود که مسولین در این مراسم حضور داشتند.

    معمولا در پایان مسابقات اقای گل و یا پدیده بازی ها معرفی می‌شود اینجا هم لازم میدانم خدمت مخاطبین عرض کنیم زیبا بود از آقای گل بازیکن ارزنده و بی بدیل فوتبال گراش اقای سعید چترابگون یا هر کسی دیگری اگر اقای گل شده بود نام برده می‌شد حتی در خبر فوق.
    اینجا جا دارد به نمایندگی از بازیکنان تیم هلال احمر در مسابقات لیگ برتر نوجوانان و جوانان استان فارس از پیگیری و همیاری اقای خال نجات اشفته و اقای عبدالمهدی مهروری از پیشکسوتان فوتبال شهرستان که در امر برگزاری بازی ها در کنار کادر امدادی و نیروی انتظامی تیم های پایه هلال احمر را کمک می کنند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم

    حجت عابدی

  2. مسئولین شهرستان متاسفانه وقتی برای آمدن در این مراسمات ندارند اصلا وقت سر خاراندن ندارند از بس که سرشون شلوغ است

  3. در پی انتقاد برخی از مخاطبین و جامعه فوتبالی شهرستان به اطلاع می رسانم مراسم پایانی این دوره از مسابقات از فرماندار محترم دعوت نشده است.
    ایشان در بحث ورزش به خصوص رشته فوتبال همیشه تاکید دارند که در جمع ورزشکاران حضور پیدا کنند و طوری برنامه ریزی شود تا بتوانند در حد توان حمایت کنند.
    تخصیص اعتبارات عمرانی در دو سال گذشته گواه این مطلب است

  4. همیشه همینطور بوده ۲۰ روز قبل گراش جوان قهرمان شد هیچ مراسم نبود سال قبل جوشن شد هیچ مراسم برگزار نشد
    حیف تیم های گراش که با نگاه پوسیده مسولین خراب می شوند
    البته غرض ورزی بعضی از اعضای هیات فوتبال هم بر کسی پوشیده نیست

  5. با یک گل خورده جوشن واقعاً جاى تبریک داره.
    از آقاى حسن نژاد به خاطر نور استادیوم تشکر مى کنم.

  6. کارهای فرهنگی رییس اداره ورزش باید الگو دیگر افراد قرار گیرد برگزاری منظم نماز جماعت در سه وعده و استفاده از امام جماعت بصورت دائم در مسجد امام حسین ورزشگاه دیدار از خانواده شهدا و جانبازان برگزاری مراسم عزاداری تشکیل هیات روضه الزینب و برگزاری مناسبت های مذهبی و موارد متعدد دیگر که از تلاشهای این بزرگوار است انشالله تداوم داشته باشد

  7. حالا اون ده دوازده سالی که گراش جوان قهرمان و سعید چترابگون آقای گل گراش شد چی دادن که امسال بخوان بدن ؟!
    تا بوده همین بوده و تا هست همین هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 نظر
scroll to top