بستن

«گراش» نماینده جنوب فارس در نمایشگاه مطبوعات

هفت‌برکه (گریشنا): موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش تنها نماینده شهرستان‌های جنوب استان فارس در نمایشگاه مطبوعات کشور است.

بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات از ۱۴ آبان ۱۳۹۵ در تهران آغاز شد. استان فارس شش غرفه در این نمایشگاه دارد و نشریه «گراش» تنها نشریه جنوب استان فارس در این نمایشگاه کشوری است.

محمد خواجه‌پور، مدیر رسانه‌های موسسه هفت‌برکه، حضور در نمایشگاه را فرصتی برای آموختن دانست: «نشریات محلی کمتر در نمایشگاه مطبوعات شرکت می‌کنند اما ما حضور سالانه در نمایشگاه مطبوعات را یک فرصت برای دانش‌افزایی می‌دانیم. امسال هم به جز حضور در نمایشگاه، سه تن از مدیران موسسه با برگزاری کارگاه، تجربیات خود را در اختیار دیگر همکاران رسانه‌ای قرار می‌دهند.»

نمایشگاه مطبوعات به مدت هشت روز تا ۲۱ آبان‌ماه در مصلای بزرگ تهران برپاست. نشریه گراش به همراه مجموعه رسانه‌ای هفت‌برکه شامل فصلنامه هیمه و هفته‌نامه افسانه گراش و پایگاه خبری هفت‌برکه (گریشنا) در بخش نشریات استانی و منطقه‌ای نمایشگاه حضور دارد.

خواجه‌پور در مورد محل استقرار و زمان بازدید گفت: «غرفه گراش در بخش اصلی و نزدیک ورودی ۱۴ شبستان قرار دارد. خبرنگاران هفت‌برکه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب آماده گفتگو با علاقه‌مندان به ویژه همشهریان هستند. سعی می‌کنیم هر روز میزبان چند نفر از همشهریان باشیم و با آن‌ها گفتگوی اختصاصی داشته باشیم. برنامه این دیدارها در کانال گراش در تلگرام اطلاع‌رسانی می‌شود.»

صابر سهرابی، رئیس کارگروه مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، با اشاره به حضور پررنگ رسانه‌های استان در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشور به « هنر شیراز»گفت: «در این دوره از نمایشگاه شش غرفه شامل موسسه مطبوعاتی خبر جنوب، موسسه مطبوعاتی عصر مردم، روزنامه افسانه، دو هفته‌نامه گراش، هفته‌نامه نی‌ریزان فارس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حضور دارند.»

این دومین سال حضور نشریه «گراش» در نمایشگاه مطبوعات کشور است.

pressexpo

 

5 نظر

  1. با سلام و درود به استادان فرهیخته
    اقایان خواجه پور- غفوری و شاه محمدی و کلیه همکاران موسسه فرهنگی هفت برکه موفق و موید باشید . از اینکه برای ساختن گراشی با فکر نو و اندیشه سالم تلاش میکنید متشکریم . مردم امروز تشنه اندیشه و فکر سالم هستند خداوند پشت و پناهتان باد. بازهم سپاس از زحمات بی دریغ این عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top