بستن

رتبه ۳ سهمیه شاهد، بهترین نتیجه کنکور امسال

امروز تکلیف ۳۹۰ کنکوری در گراش و گراشی‌هایی که در گوشه و کنار کشور در کنکور شرکت کرده‌اند مشخص شد. به نظر می‌رسد بهترین نتیجه را تا اینجا نفیسه مهیایی با رتبه ۱۹۲ کشوری به دست آورده است.

از سوی کانون طه که برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای کنکور فعالیت دارد نتایج فعالان کانون اعلام شده است. دانش‌آموز گراشی که در مدارس تیزهوشان و نمونه لار درس می‌خوانند نتایج به نسبت خوبی را به دست آورده‌اند. نفیسه مهیایی دختر جانباز خلیل مهیایی دبیر شیمی دبیرستان‌های گراش  رتبه ۳ را در سهمیه شاهد و رتبه ۱۹۲ کشوری را به دست آورده است. نفیسه در رشته علوم تجربی دبیرستان تیزهوشان لار درس خوانده است. مجید زارعی با رتبه ۳۱۰ منطقه ۲ در رشته ریاضی و سعید سروش با رتبه ۳۱۷ منطقه ۲ در رشته تجربی دیگر دانش‌آموزان موفق امسال هستند. رامین کریمی دیگر دانش آموز گراشی در لار رتبه ۲۲۰۰ و محمد فتحی رتبه ۱۹۰۰ ریاضی را به دست آورده‌اند.

در میان محصلان حاضر در گراش، مسلم برازش با رتبه ۱۵۰۰ منطقه سه در رشته ریاضی بهترین نتیجه را به دست آورده است. زهره جعفری با رتبه ۲۸۰۶ و بهنام قنبرپور با رتبه ۳۱۵۰ دیگر دانش آموزان موفق رشته ریاضی هستند.

بهترین رتبه تجربی‌ها را سعید جوشن کسب کرده است. جوشن در منطقه ۳ رتبه ۲۸۰۰ را دارد. بعد از او حمید یحیی‌پور ۳۳۰۰ و فاطمه یحیایی ۶۰۰۰ هستند. ابراهیم رحیمی در رشته هنر رتبه ۴۰۰ منطقه سه را به دست آورده است.

در میان گراشی‌های دیگر خانم یحیایی از قم رتبه ۱۲۵ را به دست آورده است و فاطمه امینی از شیراز رتبه ۱۸۰۰ منطقه یک را در رشته تجربی دارد.

این‌ها شاخص‌ترین گراشی‌ها در کنکور ۱۳۹۱ بودند که باید تا نیمه شهریور منتظر بمانند تا ببینند انتخابات‌شان و سرنوشت آن‌ها را راهی کدام دانشگاه خواهد کرد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

8 نظر

  1. ظاهرا امسال آمار و نتایج جمعی خیلی بهتر از سال های قبل بوده.
    اما باز هم رتبه های برتر همون دانش آموزان محصل در لار هستند.
    مسئولین کجا و مشغول چه کاری هستند؟؟
    ما دانش آموز خوب و مستعد داریم! دبیر و امکانات و برنامه‌ی خوب نداریم!

  2. سلام جناب خواجه پور عزیز از این که دبیرستان شبانه روزی ولیعصر با توجه به کمبود امکانات تا این حد توانسته نتایج چشمگیری به دست اورد از همکاران زحمت کش تشکر می کنم لازم به ذکر است که ظاهرا دانش اموزان شبانه مدرسه که غیر بومی هستند نیز نتایج درخشانی به دست اورده اند که به محض اطلاع به حضورتان ارسال می کنم اما در جواب کامنت بالا لازم است به عرض دوست عزیزمان برسانم که اگر گراشیهای که در شهر همجوار تحصیل می کنند رتبه بالا دارند۱-به دلیل وجود جو رقابتی است که در شهر خودمان وجود ندارد و ۲-معمولا هم دانش اموزان نخبه به انجا می روند همانگونه که نخبگان اوز در شبانه روزی گراش درس می خوانندو جز برترینهایی شهرشان هستند واین تا حدودی طبیعی است۳-به نسبت حضور گراشیها و امکانات موجود در لار دو نفر رتبه سه رقمیچیز عجیبی نیست چرا بقیه که در شهر همجوار تحصیل می کنند با دانش اموزانی که در گراش درس می خوانند چندان اختلاف نمره ای نیست و البته مسایل دیگری هم است که نیاز به بررسی دارد و این مکان محل و جای کارشناسی نیست

  3. کنکور کیلو چند؟
    دوره ما که مشاور درست درمونی نبود
    چه بهمون میگفتن…؟کاپشن یادتون نره!چون ممکنه جلو کولر بشینید سردتنون بشه
    یکی بهش بگه توی گرمای تیر با این امکانات سرمایشی درب داغون اینجا….یعنی چی پیش خودش فک کرده بود؟!

  4. دوسال پیش درجلسه آسیب شناسی کنکورخدمت مسوولین عرض کردیم کنکورگراش رادریابید اماهرسال شاهد فروپاشی این بنای گرانبها هستیم .شکی نیست که فرزندان گراش هرکجاباشند بیشترازدیگران می درخشند واین افتخاراست که گراشی اند اماواقعیت این است که درگراش نبوده اند.ان ها فقط تعدادی هستند که توان رفتن به شهرهای دیگرراداشته اند اماتکلیف این همه استعدادهایی که درگراش هستند وبه نتیجه نمی رسد چه می شود؟بازهم فریاد می زنیم کنکورگراش را دریابید که اگراینگونه پیش برود درآینده خروجی قابل عرضی ازگراش نخواهیم داشت .استعدادها راباید هرچه زودترشناخت واقدامی اساسی وعملی انجام داد که فردا دیر است .

  5. با سلام خدمت همه عزیزان
    نام یک نفر که رتبه خیلی خوبی کسب کرده اند از قلم افتاده است. خانم راضیه واحدی فرزند جانباز حاج مرتضی واحدی رتبه ۲۹ در سمیه شاهد کسب نموده اند. ایشان نیز از دانش آموزان دبیرستان تیز هوشان لار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top