بستن

شهردار گراش لوح «حامی کتابخانه‌های عمومی» گرفت

هفت‌برکه (گریشنا): شهرداری گراش به عنوان یکی از شهرداری‌های نمونه فارس در حمایت از کتابخانه‌های عمومی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گراش ۲۲ آبان‌ماه  به مناسبت هفته کتاب در مراسمی با حضور استاندار فارس، معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استانداری ، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی فارس و اهالی فرهنگ و هنر در شیراز از حامیان کتابخانه‌های عمومی تقدیر شد. شهرداری گراش به همراه شهرداری‌های شیراز و کازرون به عنوان شهرداری حامی کتاب در سال ۱۳۹۵ معرفی شد.

در لوح تقدیری اهدایی به غلامعباس زارع شهردار گراش با امضای هادی پژوهش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فارس آمده است: «نیت پاک، روح آگاه، ضمیر روشن و تلاش های ارزنده شما در راستای گسترش گفتمان کتابخوانی و نهضت مطالعه ی مفید به عنوان شهردار برگزیده حامی کتابخانه‌های عمومی در سال ۱۳۹۵ شایسته بیشترین سپاس ها و والاترین نکوداشت هاست.»

حسن رهبر در جلسه تقدیر از کتابخوان‌های نمونه با تبریک برای انتخاب شهردار گراش به عنوان شهردار نمونه استان از بین ۱۰۳ شهر در بحث کتاب و کتاب‌خوانی، در مورد بودجه اختصاص داده شده از طرف شهرداری گفت: «مساله صدور پروانه ساختمانی کتابخانه شماره یک در مرکز شهر را حل کردیم. شهردار در بحث نیم درصد کتابخانه‌های عمومی با ما تعامل خوبی داشتند و ما مشکلی نداریم. سال۹۴ ۶۶۹ میلیون ریال از محل نیم درصد سهم کتابخانه‌های عمومی بوده که کامل پرداخت شده است . از نیم درصد سال ۹۵ نیز ۱۲۰ میلیون ریال پرداخت شده است که تا پایان سال که درآمد مشخص شد مابقی نیز پرداخت می‌شود.»

Zareh Shahrdar

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top