بستن

اداره کل راه و شهرسازی لارستان برای خیرین دفتر زد

هفت‌برکه (گریشنا): دفتر خیرین راهساز و پل‌ساز در اداره کل راه و شهرسازی لارستان تاسیس شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مهندس محمدرضا باقری‌فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان از تاسیس دفتر خیرین راهساز و پل‌ساز در اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد.

باقری‌فرد با بیان اینکه ارزش کارها به نسبت اهمیت و تاثیر فردی و اجتماعی قابل سنجش است، افزود: «بر اساس معارف دینی هر کس اثر نیکی را بنیان گذارد نسبت به آثار آن تا هر زمان که بماند ماجور است. با این بیان، ارج و اجر کار عزیزانی که مشارکتی را جهت اجرای پروژه‌های عمرانی راهسازی و پل‌سازی صورت دهند، باقی است. این عمل ارزشمند خیرین هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری ابدی و مهمترین سرمایه برای آخرت است.»

وی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی برای جلب مشارکت‌های خیرین خاطرنشان کرد: «خدمات مالی خیرین در ایجاد زیرساخت‌های جاده‌ای، تاثیرات مهمی در عدم بروز خسارات روزانه‌ی مربوط به هزینه تصادفات برای کشور را به وجود خواهد آورد. یکی از معضلات موجود در جامعه متاسفانه آمار مرگ و میر ناشی از سوانح جاد‌ه‌ای است که خود هزینه‌های جبران‌ناپذیری را به دولت و خانواده‌ها وارد می‌سازد. بدین ترتیب، تاسیس دفتر خیرین یکی از اهداف مهم و اساسی این اداره کل به شمار می‌رود.»

باقری‌فرد انسجام دفتر خیرین در راستای خدمات‌دهی مطلوب و بیشتر را مهم دانست: «توسعه انجمن خیرین راهساز و پل‌ساز در منطقه سبب تامین نیازهای اولیه‌ی است که خود می‌تواند زمینه‌ساز پیشگیری از اتفاقات و سوانح باشد. چرا که امروز نیاز داریم خیران نیک‌اندیش به این مهم توجهی ویژه داشته باشند.»

وی در ادامه تصریح کرد: «خیرین عام معمولا تمایلی به ورود در پروژه‌های راه ندارند که باید با اشاعه و ترویج این فرهنگ در جامعه منتظر ورود آن‌ها به این حوزه باشیم و ما نیز با جدیت به دنبال مهیا کردن شرایط برای فعالیت در این حوزه هستیم و سعی در آگاهی‌بخشی نسبت به اهمیت این موضوع را در دستور کار خود و همکاران در مجموعه قرار داده‌ایم. با توجه به پروژه‌هایی که توسط خیرین اجرا شده، شرایط برای فراگیر شدن این طرح در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان فراهم است و در حال حاضر پروژه‌هایی در شهرهای مختلف حوزه استحفاظی توسط خیرین به صورت مشارکتی اجرا می‌شود و مردم در اجرای آن نقش دارند.»

1

11 نظر

  1. چند نفر خیر میخوان یه بیمارستان درست کنن ولی چند نفر دیگه میان میگن نه نباید خیرین بیمارستان درست کنن این موضوع ساخت بیمارستان خاص بود که مناسفانه چند تن از مدیران گراشی با ساخت این بیمارستان موافقت نکردن اخه حسادت واسه ساختن بیمارستان هم اره…؟؟؟

  2. شما به قولی که دادی درباره جاده چک چک عمل کن خیرین باز هم از این کار ها میکنن و لازم نیست دفتر و دستک تاسیس کنید

  3. کاربسیاردرست وبجایی بود.
    آخه کل بودجه های دولتی این اداره کل صرف کشیدن جاده های اطراف لاروبخصوص منتهی به لارمیشه ویاحتی جاده های شهری سطح لارمثل کمربندی وجاده فرودگاه به شهرک صنعتی و…
    ولی به شهرهای دیگه که میرسن میگن بودجه نیست وشهرداری بایدهزینه کنه ویادرخوشبینانه ترین حالت مشارکت کنه مثل کمریندی گراش ویاچک چک که خیرین مشارکت کردند.
    جناب مدیرمحترم اداره کل
    سالهاست که تعدادزیادی ازمسافرین درجاده های ارتباطی بخشهای مختلف جانشون روازدست میدن.آیادراین حین کشیدن جاده فرودگاه به شهرک صنعتی لاراینقدرضرورت داشت؟آیااین عدالت هست.
    واقعابعضی ازعملکردهای بعضی ازمسوولین شرم آور ودرنهایت بی عدالتی است.
    لابدپول خیرین روهم میخواین واسه آسفالت کوچه پس کوچه های لار.

  4. توسعه خطوط ارتباط جاده ای وریلی وهوایی جزواصولیترین شروط تبدیل لاربه مرکزاستان میباشدلذامسوولین لارتمام هم وغم خودرادراین موردمتمرکزکرده اندوباتبدیل فرودگاه لاربه مدیریت کل،توسعه جاده ای منتهی به شهرلاریامبدا لاروازطرفی آغازعملیات جاده ارتباطی لاربه ایستگاه راه آهن دیده بان که همه وهمه آنهابابودجه اداره کل راه وشهرسازی لارانجام میشودمیخواهندبه آرزوی دیرینه خودبرسند.
    این درحالیست که سالیان سال هست که طرحهای ضروری ونیمه تمامی درسطح شهرستانهای تابعه وجودداردویاطرحهاونقاط حادثه خیزی که حتی هنوزکلیدنخورده اندکه این اداره کل به بهانه نبودبودجه آنهارابه امان خدارهاکرده وسالیانه دههانفرقربانی این بی عدالتیها وخودخواهیهای این اداره کل ومسوولین شهرلارمیشوند.
    خیرین عزیزهم بهتره به هوش باشندتادراین دام نیفتاده وفریب زیاده خواهیهای بعضیها نشوند.زمینه های انجام کارخیردرمنطقه ای که متولیش شهری به خودخواهی ….باشد زیادهست که هزاران باراجروثوابش بیشترمیباشد.
    مسوولین بخشهای تابعه وشهرستانهای تابعه این اداره کل هم بایدبیشترحساسیت به خرج دهندوجلواین بی عدالتیهاروبگیرند.

  5. لابد میخواد با پول خیرین راه بسازه بعدشم هفته دولت بگه ساخت جاده به طول فلان کیلومتر توسط دولت بعدم تو کارنامه کاریش بگه من با کمترین بودجه بیشترین راه رو ساختم و مورد تشویق دولت قرار بگیره واقعا که . متاسفم

  6. اقای گراشی بنظرم شما توگود نیستید وگرنه میدونیستید که دولت در تامین پرسنل بیمارستان امیرالمومنین ع همکاری نمیکند تاچهرسد به بیمارستان خیالی دوم (خیالی ازاین جهت که نه خیرش مشخصه نه اهدافش )

  7. اقای جعفر اتفاقاً من داخل گودم هم خیر مشخصه هم پول و هزینه مشخصه هم نقشه و برنامه مشکل اینجاس تعدادی هستن که نمیخوان این بیمارستان تاسیس بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top