بستن

کلنگ ساختمان دانشکده علوم قرآنی گراش به زمین زده شد

صبح دیروز و با حضور مسئولین شهرستان گراش، کلنگ ساختمان دانشکده علوم قرآنی گراش به زمین زده شد.

این مجموعه که قرار است در انتهای بلوار شهدا و در زمینی به مساحت ده هکتار که متعلق به هلال احمر بوده است ساخته شود. علی‌اصغر حسنی نماینده سابق مجلس، کار پیگیری ساخت و اعطای زمین این دانشکده را برعهده داشته است. حاج کریم جعفری، عضو هیئت موسس دانشکده علوم قرآنی گراش درباره مشخصات ساختمان این مجموعه توضیح داد: بیست هزار مترمربع مساحت کل مجتمع را شامل می‌شود که خیّری گراشی هزینه ساخت آن را تامین می‌کند. او ادامه داد: با همکاری ابراهیم مهروری، رئیس آموزش و پرورش گراش، دانشگاه علوم قرآنی گراش فعالیت خود را در ساختمان دبیرستان اسعدی در مرکز شهر آغاز خواهد کرد.

مراسم کلنگ‌زنی قرار بود ساعت ده صبح با حضور مسئولین شهر در دفتر امام‌جمعه و حرکت به طرف زمین دانشکده برگزار شود که به دلایلی نامشخص یک ساعت دیرتر از موعد مقرر برگزار شد. البته لودر و بیل مکانیکی حاضر در محل، کار خاک‌برداری را خیلی زودتر از مراسم کلنگ‌زنی شروع کرده بودند. سیدرضا حسینی، امام جمعه گراش که کلنگ این مجموعه را به زمین زد در صحبتی کوتاه گفت: انشالله این دانشکده که مزین به نام قرآن است منشاء خیر و برکت برای شهر، استان و کشورمان باشد.

دانشگاه علوم قرآنی وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است. دانشکده گراش در دو رشته کارشناسی تفسیر قرآن مجید و علوم قرآن مجید آغاز به کار خواهد کرد. نام دانشگاه علوم قرآنی گراش از امسال به رشته‌های موجود در آزمون سراسری سال ۱۳۹۱ اضافه شده است.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

1 نظر

  1. به حاج آقای دکتر زاهدی ، دکتر مهرابی ، حاج کریم جعفری و حاج محمد نیساری و حبیب مهرابی به خاطر پیگیری و به نتیچه رساندن تاسیس این دانشگاه دولتی خسته نباشید می گوییم . خدا خیرشان بدهد . به آقای حسنی نیز به پیگیری واگذاری زمین و ساخت آن خدا قوت می گوییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top