بستن

کنسرت پاپ «آوین» در روزهای آخر پاییز

هفت‌برکه (گریشنا): گروه آوین اولین اجرای خود را بیست و سوم تا بیست و ششم آذرماه در سالن سینما فرهنگ به روی سن خواهند برد.

به گزارش خبرنگار هفت برکه، کنسرت آوین با مجوز اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش از بیست و سوم آذرماه به مدت چهار شب در ساعت ۷:۳۰ در سالن سینما فرهنگ برگزار می‌شود. این گروه تمرین‌های خود را قبل از ماه محرم و صفر آغاز کرده است، اما چند بار به دلایل مختلف اجرای کنسرت به تعویق افتاده است تا بالاخره این تاریخ برای اولین اجرای رسمی گروه آوین روی صحنه قطعی شد.

امیر فانی، سرپرست گروه موسیقی آوین، اعضای گروه را معرفی می‌کند: «مرتضی فانی، نوازنده درام؛ محمود علی‌پور، نوازنده پرکاشن و خواننده؛ ابراهیم اسدی، همخوان و خواننده؛ میلاد سلیمانی، نوازنده کیبورد؛ محمدرضا درستکار، نوازنده گیتار الکترونیک و گیتار ملودی؛ مجتبی سراجی، نوازنده گیتار بیس؛ مهدی فیروزی، نوازنده کافن؛ محمدرضا زارعی، نوازنده پرکاشن، دایره زنگی و شیکر؛ محمد ابول‌نژاد، نوازنده گیتار ریتم؛ و استاد مجید رایگان، نوازنده ویولون. خودم هم به عنوان خواننده و نوازنده گیتار در این گروه حضور دارم.»

قیمت بلیط این کنسرت ده هزار تومان است.

در مورد نحوه‌ی شکل‌گیری گروه آوین پیش از این فانی با هفت برکه گفت‌وگو کرده است. (شکوفایی گروه موسیقی «آوین» با «گل پونه» + فایل موسیقی) گروه آوین بعد از پارسینا، مودو و آسوریک، چهارمین گروه موسیقی پاپ گراش است که البته اعضای آن متفاوت از گروه‌های قبلی و جوان‌تر هستند.

%db%b1

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

10 نظر

  1. یه جور ژست گرفتن انگار مایکل جکسونن… جمع کنین بابا
    بعید میدونم هیچ کدومتون یه دوره درست و حسابی دیده باشین?

  2. ;کی گفته اینا خواننده و نوازنده هستن سری قبل تو سالن سراجی هم یه اجرایی داشتن به نظرم به درد این کار نمی خورن برین از لاریها یاد بگیرین اون بنده خدا هم همه جا حضور داره یه ضرب المثل گراشی هست که میگه هرجا آشن………..

  3. ای‏ ‏بابا‏ ‏اینقدر‏ ‏قضاوت‏ ‏بی‏ ‏جا‏ ‏نکنین‏ ‏.‏ ‏اول‏ ‏برین‏ ‏نگاه‏ ‏کنین‏ ‏شاید‏ ‏خوشتون‏ ‏اومد‏ ‏.بنده‏ های‏ ‏خدا‏ ‏زحمت‏ ‏کشیدن‏ ‏مخصوصا‏ ‏آقای‏ ‏رایگان‏ که‏ ‏چندساله‏ ‏تو‏ ‏عرصه‏ ‏موسیقی‏ ‏ان.‏ ‏این‏ ‏تو‏ ‏ذوقی‏ ‏ها‏ ‏باعث‏ ‏میشه‏ ‏جوونامون‏ ‏توی‏ ‏هیچ‏ ‏زمینه‏ ‏ایی‏ ‏پیشرفت‏ ‏نکن‏ ‏.هرچند‏ ‏میدونم‏ ‏بیشتر‏ ‏از‏ ‏ر‏ وی‏ ‏حسادتهههههههه‏ ‏‏ .من‏ ‏که‏ ‏میگم‏ ‏ان‏ ‏شا‏ ‏ءالله‏ ‏همه‏ ‏جوون‏ ‏هاهمیشه‏ ‏موفق‏ ‏باشن‏ ‏مخصوصا‏ ‏خودم‏ ‏.

  4. به جای مسخره کردن و انتقادهای بی مورد
    یکم انگیزه بهشون بدید ، اینا جوونن
    درضمن استاد رایگان خودشو سبک نکرده بلکه با این کارش گروه رو معتبر کرده ،

  5. به جای انتقاد کورکورانه بیایید دست هنرمندان شهرمان را بگیریم و حمایت و استقبال کنیم نه بیاییم بزنیم تو سرشان. چطور ما از یک روحانی و مداح استقبال میکنیم و میدانیم تمام سخنرانی این عزیزان غم و اندوه و گریه است ولی کار هنرمندان شادی و یک نوع انرزی برای روحیه انسانهاست که از نظر روحی سالم هستند است – التماس تفکر و فرهنگ صحیح – جامعه هم شادی لازم دارد و هم غم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top