بستن

از چشم شما ۳۲: خاک بر آسفالت شهرک ایمان

هفت‌برکه (گریشنا): مشکلات شهرک ایمان اقسام مختلفی دارد، از مشکل فاضلاب گرفته تا حضور مقتدرانه‌ی سگ‌های ولگرد. باید مشکل ساخت‌وساز در این شهرک را نیز به این لیست اضافه کنید. البته شاید ساخت‌وساز خانه‌ها و مجتمع‌ها در همه‌ی محلات مشکلاتی برای ساکنین ایجاد کند، اما احتمالا نه بعد از یک سال اتمام کار!

این عکس‌ها را یکی از خوانندگان هفت‌برکه ارسال کرده و در توضیح نوشته است: «اینجا شهرک ایمان، فاز یک مسکن طلاب است. با وجود این که معابر از قبل زیرسازی و آسفالت شده‌اند، بعد از پایان پروژه مسکن طلاب و اسکان مالکان، حالا پس از یک سال هنوز خاک و نخاله ساختمانی از معابر جمع‌آوری نشده است و روی آسفالت یک لایه نازک از نخاله و خاک و سیمان مانده است و کوچه همیشه پر از خاک غلیظ و گرد و خاک است.»

او در خصوص اقدامات انجام‌شده برای تمیز کردن معابر گفته است: «ما خودمان چند سری لودر و گریدر بردیم، ولی باز هم معابر پر از خاک است. از مسئولین محترم شهرداری و شورای شهر تقاضای نظافت کوچه‌ها را داریم.»

shahrak-iman-4

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

10 نظر

  1. اگه سریعتر کارگاه ساختمانی جهت ساخت مسکن طلاب واقع در پارک شهرک ایمان جمع کنند در پیشرفت شهرک نقش مهمی داره…

  2. حتما برای ساخت مسکن طلاب،مجوزا رو کامل نگرفتن از شهرداری،که شهرداری کاری به اون قسمت نداره
    یه سوال برا خودم پیش اومده::
    چه فرقی بین محله و خونه های که اجازه کار و پایان کار دارن هست با محله و خونه هایی که ندارن

  3. به اداره مخابرات ..فرمانداری.جرا از شهرک پ ردیس شمارهای .۱۲۵″۱۱۵’۱۱۰″۱۹۴″و نمیشه گرفت لطفا پاسخگو باشبد

  4. شهرک ایمات که اصلا انگار در حیطه وظایف مسوولان جایی نداره..بازهم خوبه اقای رشیدی و شیرین بیان یه مغازه اینجا زدن که جای تشکر داره .. وگرنه هیچ فرقی با یک روستا نداشت..واقعا متاسفم برای مسوولین کم فکر ..

  5. بازهم خداراشکر که آسفالت است و گل و لای آن را پوشانده.خیلی از کوچه ها خصوصا در محلات قدیمی هنوز آسفالت نشده.شهرداری کمک،شورا،یاری.

  6. کارگاه حوزه کاربری پارک یا فضای ندارد و جمع اوری ان دران محل پارک احداث نمی شود اما مکا نهای مناسبی جهت ایجاد پارک در شهرک درنظرگرفته شده اماباتوجه به پیگیریهای صورت گرفته شهرداری نسبت به احداث هیچ اقدامی انجام نداده است وپولهای که تا به حال شهرداری ازاین محل بابت صدور پروانه عوارض نقل وانتقال و۱۰درصد شهرداری وکارشناسی ازساکنان این شهرک اخذ گردیده درجای دیگر خرج شده واین به دور ازانصاف میباشد

  7. علی رغم وعده شهرداری مبنی بر بازسازی پارک مخروبه مسکن مهرهنوز هیچ اقدامی نشده.ایا مردم این شهرک حق ندارند مثل جاهای دیگه شهر پارک محله ای داشته باشند..لطفا جواب دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top