بستن

وزیر کشور به خاطر فرماندار گراش به مجلس می‌رود

جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با سوال در مورد انتصاب کریمی‌فرد به فرمانداری گراش، وزیر کشور را به مجلس می‌خواند.

پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر جعفرپور از سوال نماینده از وزیر کشور خبر داده است: «به دنبال برخی بی تدبیری‌های صورت گرفته در انتصاب فرماندار گراش و حساسیت حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش، دکتر جعفرپور با طرح سؤال از آقای محمد نجار، وزیر کشور، وی را برای پاسخگویی به مجلس فراخواند.»

به نظر می‌رسد جعفرپور گزینه‌ای را برای فرمانداری گراش در نظر داشته است که عدم انتصاب این شخص باعث سوال از وزیر شده است. «عدم تجربه نیروی معرفی شده در زمینه فرمانداری و عدم شناخت وی از محیط شهرستان و منطقه در عین وجود نیروهای توانمند و با تجربه و دارای شناخت از منطقه که از آنها استفاده نشده است.» از دلایل سؤال نماینده مردم از وزیر کشور عنوان شده است.

جعفرپور از برکناری خواست‌خدایی فرماندار پیشین گراش نیز ناراضی است و به نحوه برکناری اعتراض دارد: «شیوه غیر اخلاقی و ناپسند مدیران سیاسی استان در نحوه ابلاغ حکم به فرماندار سابق نیز از دلایل دیگر این سؤال می‌باشد.» همچنین سایت جعفرپور مدعی شده است که در این انتصاب به جز نماینده مجلس با امام جمعه گراش نیز مشورت نشده است.

فیروزآبادی معاون استاندار فارس در جلسه معارفه کریمی‌فرد فرماندار گراش در مورد عدم حضور جعفرپور در جلسه گفت: «دوست داشتیم امروز برادر عزیزمان جناب آفای دکتر جعفرپور در این جلسه حضور می‌داشتند. تماس هم گرفتیم. جلسه مجلس باعث شد که ایشان نتوانند تشریف بیاورند. البته ما هم کوتاهی کردیم و با تاخیز به ایشان خبر دادیم. اگر زودتر گفته بودیم شاید ایشان مرخض می‌گرفتند و در جلسه بودند.» جعفرپور در جلسه معارفه امام جمعه جدید گراش هر چند حضور نداشت اما با فرستادن نماینده و ارسال پیام حضور خود را اعلام کرد.

نماینده مردم مجلس اولین کسی است که به طور علنی با انتصاب فرماندار گراش مخالفت می‌کند. البته ممکن است این مخالفت با توجه به جو عمومی شهر گراش به کریمی‌فرد برای تعامل با مردم و گروه‌های اجتماعی گراش کمک کند.

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

10 نظر

  1. من با اعتراض دکتر جعفربور موافقم.فرماندار جدید هم مثل قبلی بی تجربه بوده،و سابقه جندانی درکار اجرایی نداره.مردم کراش موش ازمایشکاهی نیستند که هر بی تجربه ای بیاد اینجا تجربه کسب کنه بعدش بره جایی دیکه خرجش کنه.مثل خواست خدایی که هیجی حالیش نبود،بعد دوسال که یاد کرفت رفت جای دیکه.درود بر دکتر جعفربور عزیز.من کراشی هستم و باید از کارای درست نماینده تمجید کرد.

  2. به نام خدا
    ۱۲ سال سابقه مدیریتی در ستاد “ستاد شرکت توزیع استان بوشهر” با عنوان و مسئولیت “مجری طرح های توزیع” با کارنامه عملکرد درخشان ،دال بر برخورداری آقای مهندس کریمی فرد از تجربه و درایت کافیست.
    از سوی دیگر جای جای این مرز و بوم اسلامی دارای حساسیت ویژه و خاص خود می باشند. نقاط مرزی، مناطق جنگزده، مناطقی که زبان های متفاوت و حتی قومیت و گاه مذاهب متفاوت در کنار هم آرام گزیده اند. بحمداله تمامیت ارضی ایران محفوظ و تمامی ایرانیان یکدل و خویشتن دار در کنار همدیگر زندگی می کنند که در چنین شرایطی اختلافات جزیی و حوادث کوچک حساسیت ویژه را سبب نمی شوند.
    تعامل و ارتباط تنگاتنگ کاری آقای مهندس کریمی فرد با استانداری بوشهر، خصوصا معاونت های “برنامه ریزی” و “توسعه مدیریت” ، فرمانداری بوشهر و سایر شهرستان ها، ادارات کل، سازمان ها و سایر دستگاه ها استان گواه بر برخورداری از آگاهی کافی ، توانمندی و ورزیدگی مدیریتی ایشان است.
    حال بهره مندی از چنین ویژگی هایی در عین برخورداری از نعمت تعهد و سلامت نفس برای تصدی فرمانداری شهرستان گراش کافی نیست؟ مجددا یاد آور می شوم که ایشان در راستای ایفای به وظایف و تعهداتش از ۱۲ سال تجربه خویش بهره خواهد برد.
    ایمان دارم ایشان با جان و دل به ایفای تعهدات خویش خواهد پرداخت و یقین دارم به زودی شهرستان گراش تغییرات سازنده را شاهد خواهد بود که به تبع آن شاهد حضور این عزیز در مسئولیت های برجسته دیگر خواهیم بود. انشا اله
    ۱۹ مرداد ۹۱

  3. از اول معلوم بود که جعفر پور به کسان دیگری برای فرماندارشدن قول داده بود .
    اینها دومین گروه ناکام هستند که به طمع رسیدن به مطامع دنیا در انتخابات مجلس به نفع لار عمل کردند .
    یکی ار آقایان گفته بود قولهایی به ما دادند ولی بعدا زیر قولشان زدند و چیزی به ما ندادند .

  4. این بابا هم داره فیلم بازی می کنه . میخواد به دوستاش تو گراش بگه من اگه به شما قول دادم که پست و مقام بهتون می دم، زیر قولم نزده ام.
    این تقصیر وزیر کشوره که بدون هماهنگی با من یکی دیگه رو فرماندار کرده !!
    اینا چقدر ساده اند که برا چندمین بار گول لاری ها خوردند

  5. انهایی که گراش را فروختند حال خود فروخته شدند! هنوز هم به دوستانتان در شهر همسایه بچسبید شاید چیزی از ته مانده انا به شما ماسید!.زهی خیال باطل

  6. هشدار به مردم خنج و گراش و حتی لار
    در خصوص این مطالب بایستی گفت که آقای نماینده بیشتر به فکر امتیاز گرفتن از وزیر جهت انتخاب فرماندار لار می باشند تا اینکه دلشان به حال گراش و خنج و …. بسوزد. در واقع مهره خودشان رو میخوان به عنوان فرماندار لار معرفی کنند تا بتوانند همان بحث لارستان مثلا بزرگ که مورد تایید هیچ گراشی و خنجی و حتی اوزی نیست رو به پیش ببرند. که البته تا الان هم همین مسائل بوده و خواهد بود. با اندکی تحمل که خیلی هم دیر نیست همه چیز مشخص خواهد شد .بعد از انتخاب فرماندار لار و گرنه اینطور هم نیست که فرماندار فهیم جدید و قدیم (معلوم الحال)گراش را نشناخته باشد.

  7. آقای جعفرپور سلام خسته نباشی
    با این کارات بین خودت و گراشیها نفاق و کدورت بر پا نکن اگه مرد کاری ..برا همه جا کار کن نه فقط برا لار ..اگر میتونی و پای حرفت هستی بین مردم کل منطقه دوستی ،محبت،آرامش،همدلی ایجاد کن تا اینکه بعد از نمایندگیت چارتا پدر بیامرزی بهت بگن نه اینکه خدایناکرده خدایناکرده ………..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top