بستن

محمدعلی شامحمدی رییس انجمن گویندگی لارستان شد

هفت‌برکه (گریشنا): محمدعلی شامحمدی به ریاست انجمن گویندگی و دوبلاژ لارستان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، طی مراسمی با حضور سید علی‌اصغر رفعت‌ حقیقی، رییس اداره، و اعضا و هیات مدیره‌ی انجمن گویندگی و دوبلاژ لار؛ محمدعلی شامحمدی به سمت ریاست این انجمن منصوب گردید.

شامحمدی مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش، عضو هیئت مدیره‌ی انجمن گویندگی فارس و مدرس گویندگی و نمایش رادیویی است. او در مراسم انتصابش از برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت برای این انجمن سخن گفت: «اولین برنامه کوتاه مدت ما پس از تشکیل کلاس‌ها، شناسایی افراد مستعد و راه‌اندازی مجله صوتی لارستان، شامل اخبار، میزگرد و گفت‌وگو، موسیقی و برنامه‌های سرگرمی است. با رایزنی‌های انجام شده، تا پایان سال جاری، استودیوی مخصوص نمایش رادیویی در لارستان به بهره‌برداری خواهد رسید.»

او در خصوص تعامل این انجمن با دیگر انجمن‌ها نیز گفت: «از آنجایی که حرفه نمایش رادیویی مرکب از رشته‌های متفاوتی از قبیل ادبیات و موسیقی و … است، می‌توانیم با انجمن‌های دیگر تعامل سازنده داشته باشیم. در همین راستا، برگزاری اولین جشنواره نمایش رادیویی فارس به میزبانی لارستان را مد نظر داریم و امیدواریم مسئولین استانی از این پیشنهاد استقبال نمایند.»

شامحمدی که در سمت مدیر عامل موسسه هفت‌برکه گراش، مجوز تاسیس استودیوی پارسینا را در سال گذشته اخذ کرده است، در گفتگو با هفت‌برکه از امیدواری‌اش برای راه‌اندازی این انجمن در گراش نیز خبر داد: «من به دعوت اداره ارشاد لارستان به عنوان مدرس و موسس و اکنون هم رییس این انجمن فعالیت می‌کنم. امیدوارم تعداد هنرآموزان و مشتاقان این رشته هنری در گراش نیز به حدی برسد که بتوانیم این انجمن را در گراش نیز فعال کنیم. این باعث هم‌افزایی و قوت گرفتن فعالیت گویندگی و دوبلاژ در جنوب استان فارس خواهد شد.»

anjoman-gooyandegi-1

رییس ارشاد لار: ارائه‌ی ایده‌های نو

رفعت‌ حقیقی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، در این نشست بیان داشت: «از ابتدای حضور خود سعی بر آن داشته‌ایم تا با ارائه طرح‌ها و ایده‌های نو در حوزه فرهنگ و هنر، به پویایی و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به قبل دست یابیم. به همین منظور تاسیس انجمن‌های جدید و نظام‌مند کردن نیروها در قالب این انجمن‌ها در دستور کار قرار گرفت.» وی بخشی از این نهادسازی‌های فرهنگی را نیز بدین صورت شرح داد: «تاسیس شصتمین دفتر سینمای جوان ایران در لار، و همچنین تشکیل انجمن گویندگی و دوبلاژ که تنها نهاد حرفه‌ای این رشته در شهرستان‌های استان فارس است، نمونه‌ای از این ایده‌های نو در راستای تولیدات فرهنگی مستقل همسو با منویات مقام معظم رهبری و دولت محترم است.»

رفعت‌ حقیقی افزود: «بر اساس مولفه‌های اقتصاد هنر، رشد بسترهای جدید در حوزه فرهنگ علاوه بر ایجاد شور و نشاط جسمی و فکری در افراد، می‌تواند ممر درآمد برای هنرمندان باشد تا از طریق فعالیت حرفه‌ای به کسب درآمد نیز بپردازند.»

3 نظر

  1. تبریک میگم جناب شاه محمدی عزیز امیدوارم تو این زمینه هم موفق باشید. و مثل گذشته شاهد اتفاقات جدیدی از طرف شما شاهد باشیم در راستای پیش برد اهداف هنری شما

  2. خبر خوشحال کننده انتصاب جناب شامحمدی مرد پرتلاش و خستگی ناپذیر فرهنگ منطقه جنوب ، امیدواری بسیاری به اعتلای امر گویندگی در منطقه به وجود خواهد آورد. امیدوارم علاقه مندان به این امر، از این فرصت طلایی نهایت استفاده را ببرند. بی شک ایشان چون گذشته هر آنچه هست را در طبق اخلاص قرار خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top