بستن

از چشم شما ۳۴: سطل آشغال دلسوخته

هفت‌برکه (گریشنا): ریختن خاکستر داغ و نیم‌سوز این بلا را سر مخزن جمع‌آوری زباله شهرداری آورده است. عدم دقت برخی از شهروندان باعث می‌شود به اموال عمومی و بین‌المال خسارت وارد شود.

ashghal

5 نظر

  1. خیلی کارناپسندیه بعصی ها اصلارعایت نمیکنند اموال بیت المال را حروم میکنند حقبا شهرداری است شهرما خانه ما این سطل اشعال هم فکربکن مال خونه خودته اگه مالخونه خودت هم بودتوش خاکستراتش دارمیرختی ؟

  2. سلام
    ان شا الله دیگه از این اتفاق ها تو سطح شهر دیگه رخ نده و مردم بیشتر دقت کنن
    البته تازگی ها ار بسخوب و با تفکری درسطح شهر داره به چشم میخوره که لازم به تشکر وخسته نباشید به نیروهای خسته ناپذیر شهرداری باید گفت و دست تک تک اونها ور باید بوسید.
    یه سوال ؟
    ایا خود شهرداری در حیف میل شدن هذینه و پول بیت المال مسول نیست؟
    چند تا نکته و سوال که اگه روابط عمومی شهرداری دیدن لطفا جواب من رو بدن.
    ۱ چرا به جای جنس خوب از جنسهای نا مرغوب استفاده میشه که لازم باشه در طول سال ای تعویض شه؟
    ۲ . برای نمای شهر در بلوار سپاه از نور افشان های خورشیدی استفاده شد ولی متاسفانه در حال حاظر بجز یکی همه اونها خراب و خاموش ایا نباید فکری به حال این چراغ ها بشه ؟
    موانع تو پیاده ها نباید مدیریت بشه چند شب قبل باعث سقوت یه خانم شده بود چون زنجیر که بین موانه وجود داره در شب اصلا دید نداره.
    مسیر تپه شهدا تا کی باید رها شده باشه حتما باید حادثهای پیش بیاد تا مسولین به فکر بیفتن.
    ۱ چه ارگانی مسول جان نجات افرادی که درقنا بیرون از محدوه افتادن باید برعهده بگیره؟ ایا اتش نشانی مسول نجات نیست؟

  3. سلام به همشهریان عزیز
    جناب همشهری عزیز
    ۱-وسائل و موارد مورد نیاز شهر با وسواس و بررسی مکرر انتخاب می شه. از بین آنها چیزهایی با بهترین شرایط انتخاب می شه و خریداری می شه. با اینحال بسیار از جنس های تولیدی کشور محصولات بادوامی نیستند. و هرچیزی به خاطر شرایط آب و هوا فرسایش داره و بعد مدتی باید تعویض بشه. زیر نور شدید آفتاب و گرما و سرمای زیاد هرچیزی داغون می شه. این یکی از مشکلات منطقه های خیلی گرم و خیلی سرده. این وسط یه سری از همشهریان هم کمک می کنن زودتر همه چیز خراب بشه. مثل همین سطل زباله. مثل شکستن شیشه های ایستگاه مینی بوس. مثل شکستن پایه چراغ ها، نوشتن تبلیغات بر روی دیوارهای نقاشی شده. رد شدن از زمین تازه سیمان شده با موتور، و هزاران موارد دیگه که متاسفانه خودمون به بدنه شهر لطمه وارد می کنیم.

    ۲- نورهای خورشیدی از لحاظ جنس مشکلی ندارن. علت خاموشی اونا به خاطر زیر سایه بودن صفحه خورشیدیه که به خوبی شارژ نمی شه.
    ۳- موانع پیاده رو ها و تمامی مغازه هایی که نرده کشیدن یا زنجیر همه جمع آوری می شن و هیچ کس حق شخصی سازی جلوی مغازه خود رو نداره. صبور باشید. جمع آوری می کنیم
    ۴- مسیر تپه شهدا هم به حال خود رها نشده. یه سر بزنید می بینید در حال کار هست و دیواره حائل اون در حال ساخته.
    سوال آخرتون رو متوجه نشدم. ولی آتش نشانی گراش حتی تا روستاهای دور شهرستان هم به کمک شتافته و از هیچ خدماتی دریغ نمی کنند. سوالتون ولی واضح نیست.

    1. سلام خدمت شما و خدمات شهری
      درباره تولید های داخلی چیز های هم هستن که از کیفیت بالای برخودرداره و این حرف از شما بعید بود . درسته جنس خارجی خیلی عالیه ولی گرونتر هم هستش.

      در مورد فرسایش حق باشماست ولی بعضی چیز ها کالا ها اصلا به ماه نمیکشه :
      برای مثال همین روشنای بلوار سپاه مکررا من علام کردم که به ماه نکشیده ایا ضمانت نداره؟ که تعویض بشه و در ثانی انرژی خورشید لازم به نور مستقیم خورشید نیست که شارژ بشه من شخصه از این انرژی استفاده میکنم.پس بهانه خوبی نبود ببخشید.ودرثانی ایا نمیشه با کمی تفکر تغییرش داد مثلا با مصرف کابل برق ، درسته خرج اضافه داره میشه ولی قابل استفادست.

      بابت موانع ممنون از پیگیری شما خدا خیرتون بده

      مسیر تپه خوشبختانه هر هفته طی میکنم ولی اون زمان که من این حرف زدم هیچ ایمن سازی انجام نشده بود واقعا خطر ناکه بازم ممنون

      مورد اخر خودم عینه شاهد بودم ، که تماس گرفتن هلال احمر که گفتن در راستا کار ما نیست ولی پشتیبانی میکنیم البته لازم تذکر به هلال هم هست چون جون انسان در میونه، و اتش نشانی گفته بود در محدوده گراش نیست با اینکه حادثه دیده زنده بود و افراد عادی اون بیرون کشیده بودن . البته ناگفته نمونه شاهد فعالیت اتش نشان ها در کوه لاغرم بودم و همین برای من جای تعجب بود.

      بازم تشکر از روابط عمومی که با حوصله تک تک سوال های و حرفهای مردم گوش و جواب میدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top