بستن

ظرفیت سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی کشتارگاه زیاد است

هفت‌برکه (گریشنا): فرماندار و شهردار گراش و مسئولان ادارات مرتبط برای سومین بار از کشتارگاه گراش بازدید و بر سلامت و امنیت غذایی مردم تاکید کردند.

به گزارش مسئول دفتر فرماندار، امروز دوشنبه ساعت ۶ صبح فرماندار گراش به همراه شهردار و روسای ادارات دامپزشکی و محیط زیست، از کشتارگاه دام این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این مجموعه قرار گرفت.

اصغر فرودی، فرماندار، در این بازدید ضمن بررسی مشکلات و نیازها، خواستار نظارت جدی و اصولی و حفظ موازین بهداشتی و شرعی در روند فعالیت کشتارگاه دام این شهرستان شد. او با تاکید بر این که سلامت و امنیت غذایی مردم باید جدی گرفته شود، اظهار داشت: «همکاری همه دستگاه‌های دست‌اندرکار در حل مسائل و مشکلات این کشتارگاه ضروری است و باید توجه داشت که کشتارگاه به عنوان یکی از مکان‌ها در تامین فراورده‌های گوشت سالم، نباید با حجم کمبودها روبه‌رو شود.»

فرماندار گراش با بیان این که توسعه کشتارگاه در گراش نقش به‌سزایی در پویایی و رشد اقتصادی شهرستان دارد افزود: «کشتارگاه گراش باید به طرف صنعتی شدن برود و ظرفیت سرمایه‌گذاری در این بخش زیاد است و می‌توان در راستای اشتغال‌زایی از آن بهره برد.»

koshtargah-2

شهردار گراش در این بازدید از به‌سازی راه ارتباطی به این مجموعه خبر داد و افزود: «تقویت زیرساخت‌های کشتارگاه گامی اساسی در جهت توسعه اقتصادی و رونق کسب و کار در شهرستان است و امیدواریم شهرستان گراش در آینده به عنوان قطب تامین گوشت قرمز در منطقه جنوب شود.» غلامعباس زارع با تشریح فعالیت‌های انجام شده در راستای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مردم در این حوزه گفت: «شهرداری گراش به کشتارگاه دام شهرستان به عنوان یک مکان سودآور نگاه نمی‌کند و ساماندهی و افزایش سطح کیفی استانداردهای بهداشتی در این کشتارگاه را گام مهمی در تامین امنیت و سلامت شهروندان می‌داند.»

دکتر علیرضایی، رئیس اداره دامپزشکی، و مهندس جمالی، رئیس اداره محیط زیست، در بازدید فرماندار از بخش‌های مختلف این کشتارگاه، مشکلات و نیازهای اولیه این مجموعه را مورد بررسی قرار دادند و خواستار حل آنها شدند. در این بازدید نسبت به فعال‌سازی سیستم تصفیه، تامین امکانات مورد نیاز کشتارگاه، ارتقاء شاخصه‌های بهداشتی، و دفع صحیح ضایعات کشتارگاهی تاکید شد.

3 نظر

  1. با سلام آقایان محترم. طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب صحبتی داشتن درباره اقتصاد مقاومتی و ما هم اقدام کردیم با برادران مسول در ناحیه مقاومت که واقعا همکاری کردن و بیش از انتظار من بود. برگردیم به بانک مهر که دور از انتظار بود شرط گرفتن وام را یک کارمند دولت جهت ضامن بود و معوقه دیگران و ناراحتی را سر ما خالی کردند که دور از شان یک مقام مسئول بود. دیر کرد دیگران چه ربطی به ما داشت که ذکر می‌کردند آقای محترم قوانین آنقدر سخت نیست که سخت گیری می‌کنید لا اقل کمی به حرف اقا توجه کتید.

  2. ما که از خیر این وام گذشتیم .فرماندار و دیگز مسعولین خواهش میکنم توجه و دقت بیشتری داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top