بستن

آژیر زلزله مسئولین را به هفت‌برکه کشاند

هفت‌برکه (گریشنا): با یک زلزله فرضی، دستگاه‌های امدادرسان و مسئولان اداری شهرستان گراش به مجموعه تاریخی هفت‌برکه فرا خوانده شدند.

به گزارش هفت‌برکه، ساعت ۹ صبح امروز ۱۵دی‌ماه با هماهنگی فرمانداری گراش، مانور لحظه صفر برگزار شد. در مانور لحظه صفر، آمادگی اعضای ستاد بحران در صورت وقوع بحران سنجیده می‌شود. با شروع عملیات جمع نیروهای امدادی هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی به همراه بخش‌های تعمیرات ادارات برق و گاز در محل حاضر شدند. همچنین زمان حضور مدیران و روسای ادارات و نیروهای امنیتی و انتظامی نیز ثبت شد.

هلال‌ احمر در زمان بحران، مسئولیت هماهنگی بین نهادهای مختلف را بر عهده دارد و هیچ کدام از نیروهای دیگر از زمان فراخوان مانور مطلع نبودند. قاسم فرسوده، معاون فرماندار گراش، در جمع نیروهای حاضر در مانور گفت: «انشاالله که حادثه‌ای رخ ندهد، ولی ضروری است همه ما آماده برای خدمت‌رسانی باشیم. این مانور در آینده هم تکرار خواهد شد.»

معاون فرماندار در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های عضو ستاد بحران شهرستان گفت: «این مانور به خوبی انجام شد و نقاط ضعف در این مانور به اعضای ستاد بحران یادآوری و کمبود امکانات شناسایی و بررسی خواهد شد.»

13951015-manoor-10

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. البته که کار بسیار عالیه وبهتره که جهت آمادگی بیشتر نیروهای عملیاتی به تعداد بیشتری در طول سال ودر وضعیت آب و هوایی مختلف مثل هوای بارانی یا مواقع وزش بادهای شدید ویا در هوای خیلی سرد یا خیلی گرم برگزار بشه تا عیار نیروها وخود مانور بیشتر سنجیده بشه
    وصد البته پیشنهاد میکنم که مسولین محترم جهت حضور در مانور با کت وشلوار رسمی نیان بالاخره مانور عملیاتیه وبایستی یه فرقی با مراسمات رسمی و…داشته باشه آخه تو عملیاتهای واقعی برای کسی که قصد کمک وهمیاری داشته باشه کت دست وپاگیره
    لااقل تو مانور ها اون کت رو در بیارن عملیات واقعی تر به نظر میرسه
    عزت زیاد وخدا قوت

  2. با سلام
    ای کاش یک آتش سوزی در یک محله سربسته صورت می دادن تا مسؤولین از امکانات محدود اتش نشانان مطلع می شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top