بستن

گراش میزبان همایش سالانه خبرنگاران صدا و سیما

هفت‌برکه (گریشنا): شهرستان گراش به مدت سه روز میزبان همایش خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیمای فارس است.

به گزارش گریشنا، همایش سالانه خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیما در استان فارس با حضور سید تقی سهرابی، مدیر کل صدا و سیمای فارس و جند تن از معاونین و خبرنگاران شهرستان‌های فارس از روز چهارشنبه بیست و دوم دی‌ماه شروع شده است و تا روز جمعه بیست و چهارم دی‌ماه ادامه دارد. این همایش به صورت آموزشی و تفریحی در دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می‌شود.

محمدحسن نام‌آور، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای فارس در گراش، در رابطه با نحوه برگزاری این همایش گفت: «صبح روز پنجشنبه بیست و سوم دی‌ماه برنامه آموزشی در سالن دفاعیه دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می‌شود و بعدازظهر همان روز در سالن آمفی تئاتر برنامه دیگری در نظر گرفته شده است. پنجشنبه شب نیز مهمانان به رستوران سنتی بادگیر خواهند رفت.»

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در مورد هدف از برگزاری این همایش می‌گوید: «این همایش هر ساله در یکی از شهرستان‌های فارس برگزار می‌شود که امسال شهرستان گراش میزبان برگزاری این برنامه است و جا دارد از فرمانداری، شورای اسلام شهر و دیگر دست‌اندرکاران که زحمت زیادی در برگزاری این همایش کشیده‌اند، تشکر کنم. این همایش فرصتی برای معرفی شهرستان گراش در سطح استان فارس است.»

تکمیل خبر: به دلیل درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی این همایش دو هفته به تاخیر افتاد. همایش خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیما در فارس، ششم تا هشتم بهمن‌ماه در گراش برگزار می‌شود.»

cbdcbc7e-b3c7-4a36-89c2-3afe21a911fc

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

2 نظر

  1. جا داره قبل با کله پذیرفتن پیشنهاد برگزاری همچین برنامه‌هایی، عزیزان یه سبک و سنگین‌هایی بفرمان. جدا که چی؟ و به چه قیمتی؟

    چندسال پیش هم همایش با عنوان پنجگانه برگزار شد که چقدر براش هزینه شد بدون هیچ دستاوردی. ملتی بیان و بخورن و برگردن. برای شهر؟ هیچ!

    1. سلام
      آقا رضا
      نوشته هر ساله در یکی از شهرستان ها برگزار میشه و اینجوری نیست که با کله بپذیریم هرجا هرجایی هم میزبانی بهش نمیدن باید شرایطی باشد.
      هدف شناساندن شهر به مسولینی است که یکبار هم به گراش نیامده اند و فقط یک قلم از دستاورد این همایش این است که سه برنامه زنده تلویزیونی برای گراش در نظر گرفته شده که اگر این همایش نبود می بایست میلیون ها پول بابتش هزینه می کردیم.
      حالا بماند دستاوردهایی که به چشم من و شما نمی آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top