بستن

شلیک گلوله‌های رنگی در مجموعه سردار بهادری

هفت‌برکه (گریشنا):  ورزش هیجان‌انگیز پِینت‌بال از یک ماه پیش در گراش آغاز شده است و مجموعه ورزشی آن بهمن‌ماه افتتاح رسمی می‌شود.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، پینت‌بال ورزشی است که دو گروه از بازیکنان با شلیک گلوله‌های رنگی با یکدیگر رقابت می‌کنند. به این بازی در فارسی «رنگ‌اندازی» می‌گویند. سرهنگ محمدمهدی درستکار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش، پینت‌بال را یک ورزش مهیج، فکری و رزمی دانست و گفت: «ورزش پینت‌بال در مجموعه فرهنگی ورزشی سردار شهید بهادری با مشارکت بخش خصوصی و با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان از طرف حسین اسعدی راه‌اندازی شده است. این ورزش به دلیل هیجان زیاد و رزمی بودن آن، طرفداران زیادی دارد و به دلیل این که قرار است حریف را شناسایی و شلیک کنیم، یک بازی فکری هم به شمار می‌آید.»

سرهنگ درستکار استقبال از این ورزش را زیاد اعلام کرد: «در این یک ماه که از آغاز به کار پینت‌بال در گراش می‌گذرد، استقبال خوبی به عمل آمده است. ورزش پینت‌بال در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید قاسم بهادری گراش، در حال فعالیت است و چهاردهم بهمن‌ماه، در دهه فجر، به طور رسمی افتتاح خواهد شد.»

پینت‌بال در کشور از زیرمجموعه‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی است. احمد حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان گراش، فعالیت پینت‌بال در گراش را نیازمند مجوز از این اداره دانست و گفت: «هنوز روال قانونی تاسیس باشگاه پینت‌بال در گراش طی نشده است. تاسیس باشگاه‌های ورزشی دارای یک روال قانونی است که باید هرچه سریع‌تر طی شود. بعد از صدور مجوز، ما می‌توانیم از این رشته‌ حمایت کنیم و در مواردی همانند اعزام تیم‌ها و برگزاری مسابقات کمک‌شان کنیم.»

حسین اسعدی، مدیر باشگاه پینت‌بال گراش، درباره زمان مراجعه علاقه‌مندان گفت: «پینت‌بال همه‌روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ شب به جز روزهای شنبه در پایگاه شهید بهادری برگزار می‌شود. هزینه ورودی برای این بازی ۱۵ هزار تومان است و در آغاز بازی یک بسته گلوله رنگی ۸۰تایی در اختیار هر بازیکن قرار می‌گیرد.»

1 4 5

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

2 نظر

  1. از اقای حسین اسعدی به خاطر انجام این کار تشکر میکنم که به فکر جوانان و نوجوانان شهر بودن و یه همچنین ورزشی رو اوردن گراش البته اگه فردا پس فردا دو سه جای دیگه این مجموعه رو راه اندازی نکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top