بستن

پنجشنبه، بزرگداشت آیت‌الله هاشمی در حسینیه اعظم گراش

هفت‌برکه (گریشنا): مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پنج‌شنبه ۲۳ دی‌ماه در حسینیه اعظم گراش برگزار می‌شود.

در اطلاعیه ستاد بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان گراش آمده است: «در پی ارتحال عالم مجاهد و یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، مجلس بزرگداشتی در روز پنج شنبه ۲۳ دی‌ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ صبح در حسینیه اعظم گراش برگزار می‌باشد. از عموم مردم شریف شهرستان گراش جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.»

۲۰ دی‌ماه نیز امام جمعه گراش، نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گراش، رییس شورای اسلامی شهر و دفتر مدیریت حسینیه اعظم در پیامی مشترک از مردم برای حضور در این مراسم دعوت کرده بودند: «ارتحال عالم جلیل القدر، فقیه مجاهد، یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را به محضر قدسی حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم) خانواده مکرم ایشان، مردم همیشه در صحنه و شریف ایران اسلامی به ویژه استان فارس و شهرستان گراش تسلیت عرض می‌نماییم. شرکت عموم مردم ولایت مدار شهرستان گراش در این مراسم تجلیل از مقام مجاهدت آن مرحوم خواهد بود.»

قاسم فرسوده، معاون فرماندار گراش، در مورد برگزاری مراسم در روز پنجشنبه گفت: «محوطه جلو حسینیه اعظم در حال بهسازی است و به پیش‌نهاد دفتر مدیریت حسینیه این مراسم در روز پنجشنبه برگزار می‌شود.»

photo_2017-01-11_10-01-59

photo_2017-01-11_10-00-24

 

12 نظر

  1. هنوز باورم نمیشه. سالها بعد قدر ایشون رو بهتر خواهیم دونست. وقتی فقدان همچین مرد بزرگی در مملکت حس بشه اون وقت هی حسرت می خوریم چرا تا بود باهاش بدرفتاری کردیم و تهمت زدیم.
    خدا رحمتت کنه ستون انقلاب و مرد خستگی ناپذیر.

  2. باسلام خدمت مدیرمحترم سایت وزین گریشنا لطفل به اطلاع مسولیین برسونین که ایت سزاواراست دانشکده علوم قرانی که بیش ازسه سال سابقه داره به شیرازمنتقل بشه واقعا چرامسولیین کاری نمیکنند چرا اخه هراداره ای ودانشگاهی که فقطدر گراش افتتاح میشه بایدخیرین بودجه اش بدهند دولت فقط برای گراش بودجه نداره چرا دارندبه گراش اینقدر ظلم میکنندالان بیشترگراشیها که دراین دانشگاه درس میخونند فقط به خاطراینکه شهرخودمون بوده انتخاب کردند اگه شیرازیا جای دیگه بود که نمیرفتنداین رشته واقعا این عدالت است امام جمعه محترم فرماندار نماینده مجلس محترم بیاییدنگذاریم این دانشکده قرانی درگراش منحل بشه اگه این دانشکده منحل بشه بیشترگراشیها وحتی غیرگراشیها گفته اندترک تحصیل میکنیم چرا اخه چرا دولتی که یک دانشکده را افتتاح میکنه دولت دیگه بایدبیادمنحل بکنه این عدالت است ایا بایدبه خاطرندانم کاری عده ای مغرض تعدادزیادی ازدانشجویان ازدانشگاه رفتن محروم شوند این عده جواب خدارادران دنیا چه میخوان بدهند هرمسوولی چه امام جمعه چه جناب فرماندارچه نماینده چه ریسس دانشکده هرکدوم کوتاهی کننددرمقابل خدامسولندپس ازحق دانشجویان وگراش بایددفاع کنیدواجازه ندهید به شیرازمنتقل بشه لطفا به گوش مقامات بالا برسونین خدارا خوش نمیاد

  3. تاریخ قضاوت خواهد کرد که حرف هایی که زده شد، تهمت بود یا واقعیت…قرارداد کرسنت رو فراموش نخواهیم کرد… حمایت همه جانبه ایشان از عوامل فتنه را هم و… البته خدمات و فداکاری های ایشون رو هم فراموش نخواهیم کرد… الله یرحمه

    1. برادر من حالا شما یک کلماتی مانند فتنه گر – اصولگرها- اصلاح طلب یادتان داده اند و همیشه همین کلمات را بازگو میکنید. سوال داشتم از جنابعالی طبق اعلام قوه قضاییه ۱۳ میلیون پرونده دعاوی در دادسراها و دادگاه و شوراها وجود دارد اگر بخواهیم در هر پرونده چهار نفر درگیر کنیم میشود؟

      1. اگر بخواهیم در هر پرونده چهار نفر درگیر کنیم میشود ۵۶ میلیون نفر درگیر در قوه قضائیه هستند. بنظر شما برای یک کشور ۸۰ میلیونی این یک فاجعه نیست ۳۵ میلیون باقیمانده هنوز به سن قانونی نرسیدند. حالا من و شما هم اینجا مشغول بحث اصولگرها و اصلاح طلب و فتنه گر هستیم.
        التماس دعا و تفکر

  4. صحبت های من که در خصوص مشکلات مملکت نبود … روی صحبت من با “سعید” بود…
    در ضمن تا وقتی که مردم و مسئولین رفع مشکلات خودشون و اطرافیانشون رو محور کاراشون قرار بدن پرونده های قوه قضاییه هشت رقمی خواهد بود…

    1. عزیز جان. درست نیست که ما خود را از جناب رهبر عظیم‌الشانمان بصیرتر بدانیم. وقتی ایشان، آقای هاشمی را یار دیرین خود خطاب می‌کنند ما که باشیم که پا را از گلیم خودمان درازتر کنیم؟

  5. خدا رحمت کنه روحانی بزرگوار آیت الله هاشمی که مغز متفکر بود و میشه به جرات گفت در بعضی موارد از امام.خمینی در تصمیم گیری پیشی میگرفت و امام حرف او را به کرسی می نشاند یکیش در قضیه صلح وقطعنامه و دیگری در مورد قضیه مک کین که با فکر و تفکر او توانستن سلاح از اسراییل وارد ایران شه ودر کربلای ۵ایران در برابر دشمن متخاصم عراق پیروز شه که ولایتی تایید کردن .و اینکه نوه خمینی سید حسن و ناطق نوری و بسیاری از مراجع به طرفداری ار ایشان پرداختن نشان می دهد واقعا عاقبت به خیری به این میگن.تاریخ قضاوت خود را کرد و امیر کبیر ایران بودی.

  6. خواهشا اینقدر بزرگ نمایی نکنید………..
    حمایت از جریان فتنه ۸۸ هیچ وقت از یادها نمیره!!!!!!!!!!!
    در جواب صمد هم باید بگم هیچ وقت هیچ شخصی علی الخصوص آقای رفسنجانی رو با امام مقایسه نفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top