بستن

مربی هلال‌احمر در کلاس مربیگری درجه یک ایران

هفت‌برکه (گریشنا): محمدجوادآذربادگان، سرمربی تیم جوانان هلال‌احمر گراش دوره مربیگری درجه A ایران را در شیراز گذراند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال‌احمر گراش: این دوره با مدرسی حسن سالمی و دستیاری علی خسروی، دو تن از مدرسین خوب فوتبال کشور در مجموعه ورزشی پایگاه هوایی شهید دوران برگزار شد. مربی موفق تیم فوتبال هلال احمر گراش در کنار مربیان همچون خدامی و مطوری در این دوره ۲۰ روزه از پنجم تا بیست و چهارم دی‌ماه ۱۳۹۵ با علم مربیگری روز دنیا آشنا شد.

Morabbi Azarbadegan01

آذربادگان نخستین مربی منطقه است که در دوره مربیگری A ایران شرکت می‌کند. این مدرک معادل مدرک B آسیا است و مربیان دارای مدرک A ایران می‌تواند به عنوان مربی روی نیمکت تیم‌های دسته اول فوتبال ایران بنشینند.

آذربادگان که کارنامه درخشانی در حرفه مربیگری دارد چندی پیش با جوانان هلال احمر به قهرمانی فارس رسید. او انگیزه‌ خود را از حضور در این دوره بالا بردن سطح دانش مربیگری اعلام کرد و گفت: «فوتبال علم روز است و مربی باید برای هر روز و حتی هر لحظه برنامه داشته باشد و حضور در چنین کلاس‌هایی باعث رشد و پیشرفت در این حرفه سخت و طاقت فرسا می‌شود.»

آذربادگان، کسب این مدرک را برای حضور در مسابقات کشوری به همراه هلال احمر ضروری دانست و از تمامی کسانی که مقدمات برگزاری این کلاس را فراهم کرده‌اند از جمله مدیر باشگاه هلال احمر تشکر کرد.

دکتر روشن ضمیر، مسوول کمیته آموزش و مربیان هیات فوتبال استان فارس سطح کیفی و فنی کلاس را با توجه به حضور شرکت‌کنندگانی همچون محمد مطوری که سابقه سال‌ها بازی درلیگ برتر فوتبال کشور را دارد و دیگر مربیان باسابقه و همچنین مدرسین ارزشمند دوره، بسیار مطلوب عنوان کرد و از میزبانی خوب باشگاه عقاب نیروی هوایی، در راس آن مدیر دوره، خدامی و دیگر همکارانشان که در برگزاری کلاس تلاش چشمگیری داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

در روز پایانی که با حضور مسولین هیات فوتبال استان و مقیم، سرمربی تیم‌های ملی کشور برگزار شد از شرکت‌کنندگان آزمون کوچینگ به عمل آمد و لوح شرکت در کلاس به آن‌ها اعطا شد.

Morabbi Azarbadegan05

Javad Azarbadegan03

1 نظر

  1. ضمن تبریک و موفقیت آقاى آذربادگان
    امیدواریم با پشتکارى که دارید به مراحل بالاتر صعود کنید.
    با تشکر فراوان از مدیریت محترم هلال احمر براى حمایت از آقاى آذربادکان.
    لطفاً از مربى و بازیکنان بومى استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top