بستن

طلاب و روحانیون بسیجی پابه‌توپ شدند

هفت‌برکه (گریشنا): جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی استان فارس، یادبود شهدای روحانی شهیدان محسن بهمنی و علی باقری، در رشته فوتسال، به میزبانی حوزه علمیه باقر العلوم (ع) شهرستان گراش با همکاری سازمان بسیج طلاب و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس برگزار گردید.

مراسم افتتاحیه

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه، مراسم افتتاحیه این مسابقات روز چهارشنبه ۱۳ بهمن‌ماه با حضور حجت الاسلام عابدی، مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس؛ امام جمعه گراش، فرماندار شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و فرمانده انتظامی گراش در سالن شهید مشتاقی برگزار گردید. امام جمعه گراش در ابتدای مراسم به مهمانان و طلبه‌های ورزشکار خوش آمد گفت و سپس تیم‌های حاضر از جلو جایگاه رژه رفتند و با اهدای شاخه گل به مقام والای شهیدان روحانی شهیدان بهمنی و باقری و زنده‌یاد حاج آقا اسماعیلی ادای احترام کردند. بعد از مراسم رژه، حجت الاسلام عابدی، مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس، پیرامون اخلاق در ورزش و منش پهلوانی سخن گفت. و سپس حجت الاسلام برفر، مدیر حوزه علمیه باقر العلوم (ع)، از آتشنشان‌های شهرستان با اهدای دسته گل و همچنین از خانواده‌های شهیدان بهمنی و باقری با اهدای تندیس تمثال شهیدان تقدیر کرد.

Futsal Tollab (14)

مسابقات سه‌روزه فوتسال

این مسابقات با حضور ۲۷ تیم و۳۵۰ طلبه ورزشکار حوزه‌های علمیه استان فارس به مدت سه روز در قالب هشت گروه در دو سالن شهید مشتاقی و شهدا برای اولین بار در استان فارس برگزار شد. پس از دو روز و انجام بازی‌های فشرده، سرانجام تیم‌های حوزه علمیه شهرستان‌های جهرم، گراش، فیروزآباد و لامرد به مرحله یک چهارم راه یافتند.

در این مرحله، تیم فوتسال حوزه علمیه جهرم، قهرمان سال گذشته این مسابقات، با ضربات پنالتی تیم شهید باقری گراش را شکست داد و به فینال راه یافت. تیم حوزه علمیه فیروزآباد هم در ضربات پنالتی حوزه علمیه لامرد را مغلوب کرد تا دیگر فینالیست این مسابقات مشخص شود.

در مسابقه رده‌بندی، تیم شهید باقری با اقتدار تیم حوزه علمیه لامرد را شکست داد و به مقام سوم رسید. در بازی پایانی نیز تیم حوزه علمیه جهرم توانست حوزه علمیه فیروزآباد را از پیش رو بردارد و مقام قهرمانی‌اش را تجدید کند.

Futsal Tollab (2)

مراسم اختتامیه

مراسم اختتامیه این جشنواره فرهنگی و ورزشی روز شنبه ۱۶ بهمن‌ماه با حضور حجت الاسلام کاظمی‌نسب، مسئول بسیج طلاب سپاه فجر استان فارس؛ حجت الاسلام برفر،  مدیر حوزه علمیه باقر العلوم (ع) گراش؛ حجت الاسلام جعفری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش؛ و چند تن از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد. در این مراسم، به تیم‌های حوزه علمیه جهرم برای مقام اول، حوزه علمیه فیروزآباد برای مقام دوم، و حوزه علمیه باقر العلوم (ع) گراش تیم شهید باقری برای مقام سم مسابقات، جام اهدا شد. تیم‌های حوزه علمیه منصوریه و شهید بهمنی نیز کاپ اخلاق را دریافت کردند. همچنین به احسان جوکار، مسئول برگزاری مسابقات؛ شاکر آشفته، مربی تیم حوزه علمیه باقر العلوم گراش؛ و داوران این مسابقات لوح تقدیر و تندیس اهدا شد.

 

 

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

3 نظر

    1. ممنونم از تذکرتان.
      این موزد را از روابط عمومی پرسیدیم. منظور این بوده که این اولین بار است که جشنواره با این وسعت و تیم‌های شرکت‌کننده برگزار شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top