بستن

آماده‌باش اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان برای حوادث بارانی

هفت‌برکه (گریشنا): با جدی شدن هشدارهای هواشناسان، نیروهای اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش به حالت آماده‌باش در آمدند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، همشهریان در صورت بروز سیل و حوادث ناشی از آن با تماس به ۱۱۵ می‌توانند از خدمات نیروهای اورژانس بهره‌مند شوند.

جلال ایزدی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و دبیر مدیریت بحران دانشکده علوم پزشکی نیز در این باره گفت: «با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل و آب گرفتگی معابر در هفته جاری، کمیته مدیریت بحران بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) در محل دفتر ریاست بیمارستان تشکیل جلسه داد. در این جلسه مقرر شد با توجه به نامساعد بودن شرایط آب و هوایی تا اواخر هفته، تمهیدات لازم جهت مقابله با حوادث احتمالی  صورت پذیرد.»

ایزدی درباره این تمهیدات توضیح داد: «تاکید به در دسترس بودن و حضور پرسنل در محل کار در این چند روز و فراخوان جذب نیرو در صورت نیاز به نیروهای بیشتر از دیگر مواردی بود که به آن اشاره شد. پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای نیز به حالت آماده‌باش در آمده‌اند تا همشهریان به محض احساس خطر یا قرار گرفتن در موقعیت خطرناک، با گرفتن شماره سه رقمی ۱۱۵ از کمک و حمایت‌های پایگاه‌های امدادی و اورژانس بهره‌مند شوند.»

ایزدی تصریح کرد: «در شرایطی که امکان اعزام بیماران با آمبولانس زمینی به مرکز استان وجود نداشته باشد، هماهنگی لازم با EOC (مرکز هدایت عملیات بحران) جهت اعزام بالگرد به منطقه نیز انجام شده است. بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) همچنین از نظر ذخیره آب و برق و سوخت نیز راهکارهایی اندیشیده است.»

  bimarestan1 bimarestan2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top