بستن

اعلام آمادگی دانشکده علوم پزشکی برای همکاری با مرکز توانبخشی

هفت برکه (گریشنا): دکتر احمد عبدالهی، رییس دانشکده علوم پزشکی گراش به همراه جمعی از همکاران از مرکز توانبخشی بدر نینوا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، دکتر احمد عبدالهی روز یکشنبه هشتم اسفندماه با حضور در اداره بهزیستی و مرکز توانبخشی بدر نینوا شهرستان گراش، در جریان فعالیت آنان قرار گرفت.

در ابتدای این بازدید که با همراهی دکتر علیرضا گلستان، معاون درمان و رییس بیمارستان امیرالمومنین علی علیه السلام گراش، حجت الاسلام برفر، مدیر فرهنگسرای علوم پزشکی و مسعود خواجه زاده مدیر اجرایی دانشکده علوم پزشکی صورت گرفت، دکتر عبدالهی در اداره بهزیستی شهرستان حضور یافت.

علی اکبر غلامی، رییس اداره بهزیستی شهرستان گراش در این دیدار، ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور رییس دانشکده علوم پزشکی و هیات همراه، گزارش جامعی از فعالیت‌های این اداره در سطح کل شهرستان ارائه داد. غلامی در گزارش خود از تعداد پرونده‌های توانبخشی، ایجادمراکز اجتماعی، ایجادمرکز مشاوره ژنتیک، مهد کودک‌های موجود و دیگر فعالیت‌های اداره سخن گفت.

در ادامه، دکتر عبدالهی باحضور در مرکز توانبخشی شبانه روزی دختران معلول ذهنی بالای ۱۴ سال بدر نینوا شهرستان، از قسمت‌های مختلف این مرکز همچون خوابگاه، آشپزخانه، اتاق آموزش و قسمت‌های اداری بازدید کرد و از نزدیک ضمن گفتگو با پرسنل این مرکز در جریان فعالیت‌های شبانه روزی آنان قرار گرفت.

جعفر رسولی‌نژاد، مدیر عامل و صاحب امتیاز مرکز توانبخشی بدر نینوا گراش نیز در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور مسوولین دانشکده علوم پزشکی گراش به بیان فعالیت‌های شبانه‌روزی این مرکز و امکانات و تجهیزات مرکز توانبخشی پرداخت.

دکتر احمد عبدالهی در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات اداره بهزیستی و بخصوص جعفر رسولی‌نژاد و پرسنل سختکوش و مخلص مرکز توانبخشی، کار آنان را بسیار با ارزش و خدمتی بزرگ بر شمرد و آمادگی خود را برای همکاری با اداره بهزیستی و مرکز توانبخشی گراش اعلام کرد.

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top