بستن

درخشش دو تیم تنیس‌روی میز گراش در لیگ استانی

هفت برکه (گریشنا): هفته دوم مسابقات لیگ باشگاه‌های تنیس روی میز استان فارس با درخشش دو تیم گراشی همراه بود.

تیم هیات گراش که در هفته اول رقابت‌ها توانسته بود در دو بازی پیروز میدان باشه امروز در هفته دوم رقابت ها نیز توانست با پنج پیروزی دیگر جمع بردهای خود را به هفت برد و بدون شکست برساند تا با ۱۴ امتیاز صدرنشین گروه اول باشد.

تیم شهید درویشی نیز همانند هیات گراش در هفته اول با دو پیروزی گام خود را محکم برداشت و با شش پیروزی که امروز در هفته دوم رقابت‌ها بدست اورد با هشت پیروزی و بدون شکست و با شانزده امتیاز صدرنشین گروه چهار مسابقات شد.

لیگ باشگاه‌های استان فارس با حضور ۴۲ تیم در دو گروه ۱۰ تیمی و دو گروه یازده تیمی بصورت دوره‌ای برگزار می‌شود که از هر گروه سه تیم به مرحله حذفی راه پیدا خواهند کرد.

هیات گراش با ترکیب عبدالهادی موغلی، محمد حسینا، حمیدرضا موغلی و مهدی رام یارپور به مربیگری مرتضی موغلی در این رقابت‌ها حضور دارد و تیم شهید درویشی ایمان چمن آرا، مسعود درویشی، محمدمهدی آخوندی و علیرضا جعفری به مربیگری حسین درویشی تشکیل داده‌اند.

هفته سوم مسابقات بیستم اسفندماه برگزار خواهد شد و تیم هیات گراش می‌بایست به مصاف پارسا شیراز و فراز ممسنی رود و تیم شهید درویشی نیز با تیم‌های آینده سازان شهید رسول شیراز و قیروکارزین دیدار کند.

در این هقته چهره تیمهای صعود کننده به مرحله حذفی مشخص خواهد شد.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top