بستن

رییس اداره گاز رفت

هفت برکه (گریشنا): میلاد احمدی ملایری، رییس اداره گاز گراش، به اداره کل گاز فارس منتقل شد و اداره گاز گراش فعلا با سرپرستی اداره می‌شود.

به گزارش خبرنگار هفت برکه، مهندس میلاد احمدی، ریاست اداره گاز گراش را واگذار کرد و مسئولیت رییس دفتر و دبیرخانه هیئت مدیره شرکت گاز استان فارس را در شیراز پذیرفت. رییس جدید برای اداره گاز گراش فعلا مشخص نشده است و دستغیب به عنوان نماینده‌ای از سوی محمدحسین اعتمادپور، رییس اداره گاز لار سرپرستی اداره گاز گراش را به عهده دارد.

میلاد احمدی از دوازده اسفند سال ۹۱ به سمت ریاست اداره گاز گراش منصوب شد. او در گفتگو با خبرنگار گریشنا گفت: «فعلا مراسم تودیع و معارفه برگزار نشده و رییس جدید برای اداره گاز گراش هم هنوز معرفی رسمی نشده است و با سرپرستی اداره می‌شود. هنوز هم با اداره گاز گراش در ارتباط هستم و چهارشنبه هفته قبل هم به اداره برای پیگیر کارها سر زدم.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

6 نظر

  1. تو این مدت دوماه
    ادارات ابفا مخابرات گاز سه اداره مهم ریسشون به یکباره عوض شدن به چه دلیل ؟؟؟؟؟
    ریسس اداره گاز هم از داراب میاد .
    دو اداره قبلی که ریسشون از داراب اومدن اینجا .
    ریسس اداره گاز رفت ؟؟؟خخخ تیتر باحالی بود .

    1. با عرض سلام خدمت مردم شریف گراش،
      متاسفانه خیلی از مسئولین که سمت های مهم ادارات شهر گراش را به عهده دارند، به خاطر ادامه تحصیل خود، همسر و یا فرزندانشان به شهر مون میان و بعد مدتی که فارغ التحصیل شدن بدون توجه به وظیفشون و اینکه درچه مرحله ای از وظایف کاریشون باشند، درخواست انتقالی به شهرهای بزرگتر می کنند، این وسط تنها مردم گراش متضرر می شوند. این معضل در اکثر ادارات گراش رایجه که امیدوارم مسئولین خفته شهر فکری به حال این مشکل بزرگ بکنن.

  2. بهتر هست علل و عوامل اینهمه عزل و نصب رو هم جناب فرماندار پاسگو باشند، واگذاری چنین اداره ی مهمی به سرپرستی واقعا اصولی و فنی است!!؟

  3. خدا یارش که رفت
    من موندم یعنی گراشی خودمونیً شایسته ریاست شدن رو نداره که همش غریبه رو میارن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top