بستن

گزارش تصویری: پرده آخر غول جنگل سبز

هفت‌برکه (گریشنا): بعد از ۱۱ اجرا صحنه‌ای نمایش «غول جنگل سبز» در گراش به پایان رسید، اما به زودی این نمایش در لار و اوز به روی صحنه می‌رود.

نمایش غول جنگل سبز به کارگردانی علی فخری به مدت ۷ شب از ۲۵ تا ۳۱ فروردین در سالن سینما اجرا شد. علاوه بر اجرای شب‌ها، در ۴ نوبت این نمایش به صورت اختصاصی برای دانش‌آموزان مدارس اجرا شد.

شب پایانی نیز همانند بیشتر شب‌های اجرای این نمایش سالن سینما پر از کودکان و والدین آن‌ها بود. در شب پایانی با حضور مهدی آیینه‌افروز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، عبدالعلی صلاحی فعال و پژوهشگر فرهنگی و فضل‌الله جمالی هنرمند پیشکسوت لاری از بازیگران این نمایش تقدیر شد.

مهدی آیینه‌افروز با استقبال از اجرای نمایش کودک گفت: «علی فخری چه به عنوان کارگردان نمایش و چه به در نقش دبیر جشنواره کل نقش مهمی در فعالیت‌های فرهنگی شهرستان گراش دارد.»

علی فخری کارگردان نمایش، در گفتگو با هفت‌برکه استقبال علاقه‌مندان را بیش از حد انتظار دانست: «چون کار کودک بود توقع نداشتم مردم این قدر استقبال کنند و با کودکان خود به دیدن نمایش بیایند، استقبال مردم خیلی خوب بود.»

فخری از پیگیری برای اجرای این نمایش در لار و اوز خبر داد: «پیگیر هستیم و امیدواریم بتوانیم از اول هفته آینده در اوز یا لار به روی صحنه برویم.»

این پنجمین نمایش کودک در کارنامه علی فخری بود. او از انگیزه خود برای ادامه نمایش کودک گفت: «با توجه به استقبال مردم تمایل دارم این کار را ادامه بدهم. این کار هم به خاطر شور و شوق کار و هم به خاطر تولید بازیگر است.»

علی فخری از همکاری نهادهای مختلف در برگزاری این نمایش تشکر کرد: «اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری خوبی داشت. امسال بر خلاف دوره‌های گذشته آموزش و پرورش همکاری خیلی خوب داشت. موسسه هفت‌برکه از نظر مالی ما را پشتیبانی کردند.»

محمود علی‌پور، سارا آذربادگان، علی مقتدری، مجتبی سراجی، محمدامین وفایی‌فرد، هادی افشار، زهرا راستی، مریم محسنی، و احمدرضا حیدری بازیگران این نمایش هستند. طراحی و اجرای دکور نمایش را محمد رستم‌پور؛ و تنظیم و ضبط آهنگ‌های آن را ابوالحسن حسینی به عهده داشته است.

عکس‌های مجید افشار را از شب آخر این نمایش در سینما فرهنگ گراش ببینید.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

3 نظر

  1. بچه های مارو قرار بود از طرف مدرسه ببرن.ولی بعد از دو مرتبه که به بچه هامون قول دادیم و با شوق و ذوق رفتن مدرسه به گفته مسئولین مدرسه دبه دراوردن و نمایش رو اجرا نکردن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top