بستن

جمنا جرقه‌ی تبلیغات ریاست جمهوری در گراش را زد

هفت‌برکه (گریشنا): شعبه‌ی جمنا در شهرستان گراش راه‌اندازی شد. عباس بهزادی، که همراه با مهدی جعفری شهرستان گراش را در جلسات جمنا نمایندگی می‌کند، مسئول دفتر این شعبه است.

 «جمنا» مخفف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است که از بهمن‌ماه ۱۳۹۵ برای تاثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شد. البته عباس بهزادی می‌گوید به کار بردن اختصار «جمنا» مورد تایید شورای مرکزی نیست، و «جبهه مردمی» را بیشتر می‌پسندند. کانال تلگرامی این جبهه در گراش هم به همین نام «جبهه مردمی گراش» ساخته شده است.

این جبهه اعلام کرد در انتخابات پیش رو، از دو تن از کاندیداهای ریاست جمهوری یعنی رییسی و قالیباف حمایت خواهد کرد. عباس بهزادی، مسئول دفتر شعبه گراش، در گفتگو با هفت‌برکه می‌گوید: «فعالیت‌های این دفتر کاملا در انطباق با دستورات شورای مرکزی جبهه است. ما هم فعلا طبق نظر شورای مرکزی، از همین دو کاندیدا حمایت می‌کنیم، تا وقتی که شورای مرکزی تصمیم جدیدی بگیرد و یا یکی از این دو نفر به نفع دیگری کنار برود.»

بهزادی درباره راه‌اندازی ستاد انتخاباتی این دو نامزد در گراش نیز می‌گوید: «برای ستاد رییسی یک نفر را معرفی کرده‌ایم، اما هنوز حکمش را نزده‌اند. درباره ستاد قالیباف هم هنوز تصمیمی گرفته نشده است.»

گفتنی است که در سال‌های گذشته، ستاد قالیباف در گراش را خانواده فانی‌لاری راه‌اندازی می‌کردند.

جمنا از زمان اعلام موجودیتش گزینه‌های مختلفی را برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ را بررسی کرد و به رای‌گیری گذاشت تا در نهایت پنج نفر به عنوان گزینه‌های نهایی مشخص شدند: سید ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، محمدباقر قالیباف و حمیدرضا حاج‌بابایی. بذرپاش در زمان انصراف به نفع دیگر کاندیداها انصراف داد، و صلاحیت زاکانی و حاج‌بابایی از سوی شورای نگهبان تایید نشد. در نتیجه، رییسی و قالیباف به عنوان گزینه‌های اول و دوم جمنا در انتخابات معرفی شدند. گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال کنار رفتن یکی از این دو نامزد به نفع دیگری وجود دارد.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

5 نظر

  1. سلام قولا من رب رحیم
    باتشکر ازجناب آقایان بهزادی وجعفری جهت متقبل شدن مسئولیت نمایندگی جمنا درگراش؛
    ای کاش جمنا نماینده ای معرفی می کرد که اولا دکترای اقتصاد داشت وثانیا پرتلاش وخداترس بود ،هرچندقطعارای ما یکی ازاین دونفرمی باشد ولی آقای رئیسی که تجربه عملی کامل دراقتصادندارد آقای قالیباف نیز کارنامه عملی اقتصادی بزرگ ندارد .
    برای رئیس جمهوراصلح بودن یکی علم ودیگرتوانایی درعمل شرط است کما اینکه طبق آیه ۴۰سوره نمل وقتی وزیر حضرت سلیمان (علی نبینا وآله وعلیه السلام) جناب آصف بن برخیا به حضرت سلیمان فرمود :من تخت ملکه صبا رو کمترازچشم به هم زدن برایتان می آورم،قرآن می فرماید که آصف بن برخیا علم داشت وهمچنین خوداو اقرار به توانستن درانجام دادن این امرکرد بنابراین نه صالح بودن به تنهایی ونه عالم بودن به تنهایی کاربردی ندارد فقط شخصی رئیس جمهورشود که هم به مشکلات مردم وراه چاره آنها علم داشته باشد وهم صالح وپرتلاش باشد.
    همیشه موید باشید

  2. در جواب حمید رضا مقیم کرمان….این دولت با ادعا متخصص بودن ب ویژه در روابط خارجه و اقتصادی جه گلی بر سر مردم زد؟!!!!!ا این با کلاهی که در برجام سرش رفت اینم از و ضعیت کار و اشتغال!!!!!!

  3. میشه یکی بگه این جبهه مردمی،چطور بدون نظر مردم نماینده انتخاب کرده و معرفی میکنه؟اصلأ چه زمانی؟همه پرسی گذاشت؟؟؟اصلأ کی پیداش شد و از مردم پرسید این ادما رو قبول دارین یا نه؟چرا از اسم مردم سوء استفاده میکنین؟چرا به اسم انقلابی هرکسی رو میخواین ببرین بالا؟مگه انقلابی بودن و مردمی بودن به زبون گفتن فقط میشه؟در درستی آقای رئیسی جای شکی نیست،از بین این کاندیداها به نظرم آقای رئیسی اصلح تر هستن،اونم به دلیل پست هایی که به ایشون محول شده بوده که نشان از مهر تأئید رهبر بر ایشونه،وگرنه اینو که همه میدونن الان کشور بیشتر از هرچیزی به یه اقتصاددان نیاز داره

  4. الان اگه از آدمای کنارتون بپرسین جمنا چیه ۹۹٪ نمیدونن چی چیه،مگه این آدما جزء مردم نیستن؟!!!آخه چرا همش با بازی با کلمات میخواییم به هدفمون برسیم،جبهه مردمی انقلابی؟والا این حزب بازیا دیگه دورانش به سر اومده،امروز دو نفر با هم تو یه حزب هستن،فردا تو حزب مخالف هم،امروز فلان حزب میگه مرگ بر آمریکا،فردا میگه لعنت به کسی که بگه مرگ برآمریکا،چرا یکی نمیاد مثل مرد جلو و بگه متعلق به هیچ حزبی نیست،تعهدی به گروهی نداده،مستقل بیاد جلو،کسی که مسئولیت کارهاشو قبول کنه،مسئولیت حرفاشو،کسی که به نظر بزرگای اقتصاد،بزرگای مذهبی کشور احترام بذاره،کسی که دنبال آدمای متخصص باشه،البته گفته میشه اقای رئیسی عنوان کرده که مستقله و میثاق نامه جمنا رو امضاء نکرده

  5. ما اگه میاییم و رأی میدیم،نه گول وعده و وعید های احزاب چپ و راست رو میخوریم نه جمنا و… ما فقط گوش به فرمان امر رهبرمون هستیم و هرزمان که ایشون دستور بدن میاییم تو صحنه،هرکسی هم که فرمان رهبر رو اطاعت کنه و در کنار رهبرمون باشه و گوش به فرمان ایشون،قطعأ رأی مردم رو جمع میکنه و منتخب مردم میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top