بستن

بازگشت آسمان به فرودگاه لار

هفت‌برکه (گریشنا): پروازهای شرکت آسمان به تهران و دبی به پرواز‌های فرودگاه لارستان اضافه شد.

 به گزارش هفت‌برکه، شرکت هواپیمایی آسمان از هفته آینده دهم اردیبهشت‌ماه ۹۶، پروازهای تهران-لار-دبی و بالعکس را از فردوگاه آیت‌الله آیت‌الهی لارستان آغاز می‌کند. این پروازها با بوینگ ۷۳۷ مدل ۴۰۰ و در روزهای یک‌شنبه و چهارشنبه انجام خواهد شد.

مهدی فراغت، مسئول ترافیک فرودگاه لارستان، درباره‌ی ساعت انجام این پروازها گفت: «بوینگ ۷۳۷ آسمان در روزهای یکشنبه ساعت ۷:۱۰ صبح از تهران به لار می‌آید و ساعت ۹:۱۵ به سمت دبی پرواز می‌کند. پرواز برگشت از دبی به لار ساعت ۱۱:۲۰ است و بعد از توقف کوتاهی در فرودگاه لار، ساعت ۱۳:۵۰ به تهران پرواز می‌کند. روز چهارشنبه نیز پرواز از تهران به لار ساعت ۸:۲۵ صبح؛ لار به دبی در ساعت ۱۱:۱۰؛ پرواز برگشت از دبی به لار ساعت ۱۲:۴۰ و لار به تهران ساعت ۱۵:۰۰ انجام می‌شود.»

در شبکه‌های اجتماعی خبر راه‌اندازی این پروازهای شرکت آسمان با نرخی پایین‌تر از شرکت‌های رقیب منتشر شده بود. به گفته یکی از دفاتر هواپیمایی، بلیت‌هایی که تا به امروز برای پرواز دهم اردیبهشت فروش رفته، با نرخ ۱۱۵ هزار تومان بوده است، اما نرخ بلیت در روزهای بعد هنوز مشخص نشده است، و احتمال دارد در آینده نرخ‌های بالاتری اعلام شود.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

6 نظر

  1. عالیه، لازم بود در مسیر دبی و تهران رقابت برقرار بشه، خدا کنه به فکر برقراری پروازهای دیگر به خصوص مسقط هم باشند، پرواز دوسره دردسرهای زیادی داره، بماند هزینه ی زیاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top