بستن

از چشم شما ۳۹: آیا این کوچه جزء گراش است؟

هفت‌برکه (گریشنا): در حال حاضر شهرداری برای آسفالت کوچه‌های بخشی از هزینه آسفالت بین ۲۰ تا ۵۰ درصد را به صورت همیاری از شهروندان دریافت می‌کند و بعد عملیات آسفالت کوچه انجام شود. اما اگر یکی از مالکین زمین‌های کوچه یا خیابان مایل به پرداخت وجه نباشد، چه اتفاقی می‌افتد؟ یکی از اهالی خیابان بسیج این مشکل را مطرح کرده است.

محمد امانی: کوچه شماره ۲۱ خیابان بسیج جنب خانه آقاى عباس حسینا احتمالا جزء گراش  نیست.

این کوچه به خاطر باران چند وقت قبل مثل باتلاق شده بود. چند بار به شهردارى مراجعه کردیم در جواب گفتند فقط با خودیاری ساکنین آسفالت مى‌شود و  غیر از این راهی ندارد.

بخشی عمده‌ای از کوچه مجاوز زمین جناب آقاى احمد صمیمى است که مایل به پرداخت هزینه‌ نیست و به خاطر شخص او خانه‌هاى دیگر هم به مشکل برخورد کرده‌اند. چند بار هم به شهردارى مراجعه کردیم ولى گفتند کارى از دست ما برنمی‌آید.

مگر ما شهروند این شهر گراش نیستیم که به داد ما و کوچه‌هاى دیگر که با این مشکل رو به‌رو هستند، برسند. پس حقوق شهروندى چه جوری است؟ اگر دریافت مبلغ برای آسفالت کردن قانونی است، قانونی هم بگذارند که هر کس سهم آسفالت نداد سهم آن را شهردارى تقبل کند و زمانی که مالک آن زمین یا خانه کارش به شهردارى افتاد مبلغ آسفالت را با جریمه آن بگیرند.

این مشکل فقط مشکل کوچه سیزده متری ما نیست. پیگیری کنید مشکل کوچه ما و کوچه‌هاى دیگری که این مشکلات را دارند حل بشود.

 

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

8 نظر

  1. اصلا خیابان بسیج کلا محرومن. هیچکس به فکر این خیابون نیست هیچکس .بعضیا انتظار دارن اهالی باز هم ما بهشون رای بدین اصلا و ابدا.

  2. اصلا کسی کاری به این خیابون نداره فقط موقع بارون میان از اب جمع شده بحره میبرن.
    بعد واسه انتخاب شورا میان شعار میدن که فلان کار میکنیم ً
    دم انتخاباته دارن بعضی خیابونا رو اسفالت میکنن یه فکری واسه خیابون بسیج هم بکنین.

  3. ایا شهردارى این چند خیابان که روکش اسفالت نیاز دارد که روکش مى کند مثل خیابان تمیر و درمانگاه؟ ، چرا شهردارى فکرى به حال این همه کوچه خراب نمى کند که باعث زیباهى شهر بشه،

  4. باید نامزدهای انتخاباتی نام محله و کوچه سکونتشون رو حتما عنوان کنن که مردم شاید به امید اینکه کاری برای اون محله انجام بده به اون شخص رای بدن.حالا از خیابون بسیج هم کسی نامزد انتخابات شده شاید به این امید چشمی به این خیابون بندازن

  5. مالیات که شهرداری میگیره از کسانی در حال ساخت و تعمیر منزل هست بخاطر خدمات کل شهرِ اینکه شهرداری میاد باز پول میگیره چرا یک اجازه کار چقدر از مردم میگیرن؟
    اگر حاظر به خدمات دادن نیستن چرا پول میگیرن ؟
    کوچه های خیابان بسیج خراب ترین کوچه ها شهرِ که شهرداری اصلا حاظر نیست بهش توجه کنه

  6. با دیده بان موافقم
    خیابان درمانگاه و تمیز چندان اورژانسی نبودن برای روکش آسفالت،
    چرا شما صدای درخواست های مردم را نمیشنوید؟
    کوچه فخرآباد و لطفا با پیاده یه سر بزنید،وضعیتشو بررسی کنین
    نباید سواره برین،آخه ماشینتون حیفه

  7. سلام قولامن رب رحیم
    این عکس هرچند نگران کننده است ولی بمراتب بهتراست از انتهای خیابان فلسطین (زورآباد)،درآدرس مذکور اومدن زمین روجهت آسفالت هموار کنند ولی کاررو چندین ماهه رهاکردن ودریاچه ای از اب درست شده بود
    آیا ازخودپرسیده ایم که علت اینهمه کم کاری هاچیست ؟
    آیا ازخودپرسیده ایم که علت آسفالت کردن خیابان شهر(تمیز)که دردید عموم است وعدم اسفالت کردن خیابان های بسیج وزوراباد که نیازبه اسفالت دارن ودردید عموم نیست چیست ؟
    آیا ازخود پرسیده ایم که علت عمل نکردن به وعده ها (اتمام راه درزوسایبان تاقبل ۹۶)چیست ؟
    آیا…
    آیا…
    ونهایتاً به این نتیجه برسیم که درهرارگانی ازمملکت باید مدیران جهادی حضورداشته باشند وعدالت اجتماعی برقرارکنند وازنزدیک درد مردم را لمس کند مثلا وزیر راه وشهرسازی حتما باید چندین سفراستانی خودرا بااتوبوس برود نه هواپیما تا ازنزدیک درک کند جاده های مملکت چگونه است وهکذا دیگرمدیران وکارهای مربوطه خود.
    بنابراین ازبین ۶کاندید ریاست جمهوری وهمچنین ۳۰نامزدشوراببینیم کدومشون میخوان جهادی وعادلانه عمل کنند به اون رای بدهیم
    همیشه موید باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top