بستن

گزارش تصویری: چشم شهر به مناظره در سینما

هفت‌برکه (گریشنا): از آخرین باری که سینما لبریز تماشاگر شده بود، چند وقت می‌گذرد؟ احتمالا همان موقع هم این تعداد جمعیت توی سینما نبودند. کانال مناظره اعلام کرده است در زمان اوج برنامه، ۵١٧ نفر در سالن نشسته یا ایستاده بودند، و تعدادی هم پشت در مانده بودند. گروه برگزاری مناظره انتظار استقبال گسترده‌ی مردم را داشتند؛ ولی نه در این حد!

گزارش مفصل این مناظره را در هفت برکه بخوانید (اینجا). مجید افشار قاب‌های مختلفی از این مناظره ثبت کرده است که در خاطره‌ی جمعی ما به عنوان اولین مناظره نامزدهای شورا در سال ۹۶ خواهد ماند.

 

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

3 نظر

  1. خداقوت می‌گم به همه‌ی دست‌اندرکاران و ایده‌پردازان این برنامه. ان‌شالله که این مسیر به آگاهی هرچه بیشتر مردم شهر منجر بشه. کمااینکه همین حضور زیبای مردم نشانگر پیگیری و حساسیت اون‌ها نسبت به آینده شهر و کشوره.

  2. ظاهرا بعضی از کاندیدها از وظایف و اختیارات و محدوه کاری شورای اطلاع ندارند اختیارات شورا فقط در حوزه عمرانی نو تعین شهردار و برنامه ریزی بودجه شهر . بعضیها از نامزدها طوری صحبت میکنند که انگاری ریاست سه قوه هستند حل مشکلات بیکاری و معضلات اجتماعی و تهیه مسکن و اشتغال زایی و وام ازدواج و … نامزدان عزیز خیلی از شماها خودتون فاقد شغل هستید فاقد مسکن هستید مستاجر هستید چرا شعارهای عوام فریبی میدهید لطفا اول برای خودتون شغل و مسکن و .. . تهیه بفرمایید مردم و جوانان پیشکش . لطفا قانون و و ظایف شورای را مطالعه بفرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top