بستن

ردای دانش‌آموختگی بر تن ۸۶ دانشجو

هفت‌برکه (گریشنا): «می‌گوییم جشن دانش‌آموختگی و نه جشن فارغ‌التحصیلی، چون انتظار داریم دانشجویان در مقاطع بالاتر  نیز ادامه تحصیل دهند و باعث افتخار ما شوند.» این جمله را دکتر مهدی محسن‌زاده، معاون آموزش، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی دانشکده، در جشن دانش‌آموختگی ۸۶ دانشجوی دانشکده علوم پزشکی گراش بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، پنجشنبه‌شب، چهارم خردادماه، ۸۶ دانشجو در رشته‌های پرستاری، اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی و فوریت پزشکی، دانش‌آموختگی خود را جشن گرفتند. این مراسم با حضور مسئولین دانشکده علوم پزشکی گراش، خانواده‌های دانش‌آموختگان و دیگر دانشجویان برگزار شد. در این مراسم تندیس و لوح تقدیر  به دانش‌آموختگان اهدا شد و سوگندنامه نیز توسط دکتر جلال صائم، متخصص بیهوشی و عضو هیات علمی دانشکده علوم پزشکی گراش، قرائت شد و دانش‌آموختگان آن را به صورت گروهی تکرار کردند.

در پایان مراسم و پس از برش کیک دانش‌آموختگی توسط مدیر گروه‌ها و نمایندگان رشته‌ها، از بهاره بهرامی و انیس زمان ثانی، به عنوان دانشجوی نمونه دانشگاهی در زمینه‌ی علمی و فرهنگی در سال ۹۵ تقدیر شد. اجرای موسیقی زنده، پخش کلیپ، برگزاری مسابقه بین دانش‌آموختگان و گرفتن عکس یادگاری از دیگر برنامه‌های این جشن بود که به همت و میزبانی جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

6 نظر

  1. سلام مبارک باشه ، این همه فارغ التحصیل شدن چه دردى از گراش دعوا مى کنه، ایا براى این شهرستان فایده ام داره این همه مخارج و هزینه که این چند سال براى این همه دانشجو این دانشگاه انجام شده ، ایا درامدى براى گراش به وجود اماده ؟ به غیر از چند دانشجو غیر بومى از مزایا این دانشگاه استفاده کردن! ، ایا در امدى این چند سال براى گراش وجود اماده ، دانشگاه ازاد که درامدى براى گراش داره که دانشجویان به سطع شهر مى ایند حداقل یک مواد غذاهى از سطع شهر تهیه مى کنند ، این دانشگاه دولتى چه مزیتى داشته ، انشاا مسعولین پاسخ دهند در باره این موارد .

    1. جناب دیده بان بنظر میاد شما با دانش و دانشگاه و دانشجو میانه ای نداشته اید. ولی من حاضرم دست و پای بانیان و باعثان خیر این دانشگاه را ببوسم بخاطر انجام این کار بزرگ. اگر دانشگاه اون هم از نوع دولتی فایده ای نداشت دانشگاههای منطقه برای اضافه کردن رشته جدید و افزایش پذیرش دانشجو رقابت تنگاتنگ نداشتند. از بعد اقتصادی که برای جنابعالی اهمیت داره تشریف ببرید ببینید برای چند نیروی بومی به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی داشته است، چند استاد بومی هیات علمی این دانشگاه شده اند و چندین نفر به صورت حق التدریس مشغول به کار هستند؟ فواید غیر مادی و علمی دانشگاه هم که الی ماشاءالله. از همه بهتر فرصت به این خوبی برای جوانان شهر فراهم شده که در کنار خانواده و در شهر خود به صورت رایگان ادامه تحصیل بدن مخصوصا برای خانم ها که متاسفانه از این ظرفیت استفاده نمیکنن

  2. دیده بان عزیز
    این مزایایی که جهت شهر میگین صرفا باید مادی باشه؟
    درضمن توی همین یک کامنت ۶ مورد(؟)غلط املایی داشتین؛?

  3. با سلام
    به نظر من بهترین امتیازی که میشد از ساخت این دانشگاه (جدای از امتیازات فعلی) گرفت، گرفتن حداقل یک تا دو دانشجو به صورت سهمیه ای برای گراش بود. البته اگه امکان پذیر باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top