بستن

ساماندهی سه راهی ارد به پایان رسید

هفت‌برکه (گریشنا): اداره راه و شهرسازی گراش سه راهی ارد محل تقاطع شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش را بهسازی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، محمدباقر تنهایی پور رییس اداره راه وشهرسازی گراش از ساماندهی تقاطع سه راهی ارد خبر داد: ساماندهی در این تقاطع از جمله اقداماتی بود که برای بهبود کیفی جاده‌های ارتباطی در حوزه‌ی استحفاظی اداره‌ی گراش انجام شد.

سه راهی ارد نقطه‌ی مشترک سه شهرستان استان فارس است. تنهایی‌پور درباره اقدامات انجام شده در این تقاطع گفت: احداث باند افزایش سرعت، تعریض پارکینگ انتظار و باند کاهش سرعت با حجم خاکریزی بیش از ده هزار مترمکعب و مقدار ۹۲۰ تن آسفالت زمینه‌ی ترددی ایمن‌تر را در این محور به وجود آورده است.

تنهایی‌پور بخشی اقدامات نهایی بهسازی را عملیات ایمن‌سازی دانست: طبیعی بود که پس از رفع و تکمیل این تقاطع، نیازمندی‌های مربوط به ایمن‌سازی نیز بایستی انجام می‌شد و در این خصوص خط‌کشی، نصب انواع علائم، چراغ چشمک زن به طول ۲ کیلومتر در راستای ساماندهی این تقاطع صورت پذیرفت.

11 نظر

  1. سلام مهندس این کارا که همش زمان مهندس مهرابی بوده کارای در زمان مدیریت خودتون انجام دادین رو رسانه ی بکنین

  2. این ته ریز پارکینگ سه راهی عید سال قبل اماده شده بود.درزمان مهندس مهرابی وقتی وارد اداره میشدی از قشنگی تمیز بودن و سرحال بودن نیروها ادم کیف میکرد الان شده مخروبه .بعدشم درطول مدیریت مهندس مهرابی ماشین الات سبک سنگین اداره گراش از دور میشد شناختش از تمیزیو سرپا بودن الان به یه سال نرسیده همه چیرو درب و داغون کردن.

    1. سلام.هستم.سر گراشی ها داد و بیداد نکردم.اونی که بهش اعتراض کردم گراشی نبود از لر های غیور بود.حاجی اسمش دو راهی ارد هست ۱۲ کیلومتر تا ارد راه داره. درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است.
      .بهتره چشم ها رو باز کرد و پا گذاشت تو کوچه ها ی گلی و خونه های خشتی و خیابونای پر چاله و دست اندازو و مدارس در شرف تخریب و زمینای کشاورزی و نخلستانای سوخته و کارخونه ی تعطیل و مهاجرای بندر و شیراز رفته و ترک دیار کرده و درمونگاه و بیمارستان n تختخوابی نداشته و زمین فوتبال و سالن سرپوشیده ی نداشته و سالن بدن سازی نداشته و بازم بگم.ولی تا دلت بخواد فرهنگ و تاریخ و تحصیل کرده و دکتر مهندس و تاثیر گذار سیاسی تو منطقه و انقلابی و شهید جنگ داریم.

  3. چرا هزینه که صرف ساخت زمین والیبال ساحلی داخل اداره راه و شهرسازی کردن الان بلا استفاده هست ؟؟؟ حیف هزینه بیت المال !!!

  4. سلام دلسوخته جان من اینجام کی داد وبیداد کردم حق رو باید گرفت امام جمعه ارد مدتی هست که اوردنش گراش و امام جمعه ارد هم هنوز معرفی نشده چطور وقتی امام جمعه گراش استعفا داد یه هفته نشده امام جمعه ارد رو بردن گراش ولی چندین ماهه برا امام جمعه ارد کاری نمیکنن و صدها موارد دیگر من نمیگم برادران گراشی بد هستن نه همه خوب هستن ولی یه خورده کم کاری هست چطور بهد از شهرستان شدن گراش نسبتا تمامی ادارات مستقر شدن ولی بعد بخش شدن ارد هنوز هیچ اداره ای مستقر نشده چرا شهرداری که حق ارد هست نمیاد الان حدود دوساله مجوز شبانه روزی شدن درمانگاه ارد از شخص وزیر بهداشت گرفته شده چرا تاالان این امر مهم عملی نشده و صدها مشکلات دیگر کی پاسخگوی ماست گریشنا جان در صورت امکان از این مشکلات گزارش تهیه کنید و صحبت های ما رو به گوش مسئولین مربوطه برسانید ممنون

  5. خدمت شبس عرض کنم که وقتی جایی (ورزش-اداره و….) قانون نباشه و قوانین من دراوردی باشه مطمئن باش اون ورزش رونق نمیگیره و نمونه بارزش همین زمین ساحلی بود که مسابقاتی برگزار کردن که شش نفره بود و چرخشی در ان اجرا میشد که شما بگردید در هیچ جای دنیا نخواهید دید و همه جا دو نفره اجرا میشه ضمنا این رو هم بگم وقتی تیمی ازش حمایت میشه که برای اون اداره مقام بیاره نه اینکه در مسابقات شرکت کنه و نتایج قابل قبول نگیره و این رو هم بگم تو مسابقه ساحلی که برگزار شد حق یکی از تیم ها به خاطر تبانی چند نفر زیر پا گذاشته شد و مقام سوم به تیم دیگه ای رسید ولی به قول بهلول خدا در بازار هست و ….

  6. اردی جان این همه کار مثبت انجام شده تو ارد هیچ کدومشو به زبون نمیاری و نمیکی ولی اینایی که قول دادن و عمل نکردن به قول خودت تو بوق و کرنا میکنی اینایی که انجام نشده دست دولته دست گراش و گراشی نیست که اینهمه با گراشیها لج هستین شما،،درضمن اگه کاری تو گراش انجام میگیره اولاً گراش شهرستانه دوما بیشتر کارهارو خیرین عزیزمون به انجام میرسونن،،شما پشتیبانی و حمایت میخوایید ولی گراش و گراشی رو به هیچ حساب میکنیین تا فکرو عقیده شما اینجوریه هیچ کاری پیش نمیره

  7. بی زحمت در ارتباط با جاده چک چک یه پیگیری بفرمائید.
    آخه فرمانداز محترم اواخر اسفند سال گذشته قول داده بودند تا ۱۵ روز دیگر فاز اول که شامل ۵ کیلومتر از انتهای بلوار شهدا است را تحویل می دهند. یک کلیومتر را شهرداری تحویل دادند. چهار کیلومتر که اداره راه و شهرسازی قراره تحویل بده کی دقیقاً تحویل میدن؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top