بستن

فرماندار: مردم از مجازات عاملان ناامنی باخبر می‌شوند

گریشنا (هفت‌برکه): شورای تامین شهرستان گراش ظهر امروز، سوم تیرماه، و در پی سرقت‌های اخیر در شهر، تشکیل جلسه داد.

به گزارش هفت‌برکه، اصغر فرودی، فرماندار رییس شورای تامین شهرستان، با تایید این خبر گفت این شورا با قاطعیت موضوع امنیت در شهرستان را دنبال می‌کند. او درباره‌ی مصوبات جلسه به خبرنگار هفت‌برکه گفت: «تصمیمات لازم جهت افزایش ضریب امنیتی شهرستان اتخاد شده است. همه نیروها در آمادگی کامل به سر می‌برند، و با تعامل بین نیروی انتظامی و نیروهای بسیج، امنیت شهر در این ایام شلوغ و هچنین تعطیلات عید برقرار خواهد شد.»

فرماندار گراش درباره‌ی نصب دوربین‌های امنیتی در ورودی‌ها و اماکن حساس شهر گفت: «تا الآن در ۵ شهرستان استان این دوربین‌ها نصب شده است و ما هم آن را در اولویت قرار داده‌ایم. شهرداری مسئول خریداری و نصب این دوربین‌هاست، و اعتبار آن هم از محل بودجه فرمانداری و شهرداری تامین می‌شود.»

رییس شورای تامین شهرستان در خصوص ترویج احساس ناامنی در بین طیفی از شهروندان گفت: «یکی از دلایل این سوء برداشت این است که وقتی اتفاقی رخ می‌دهد، مردم سریعا خبردار می‌شوند، اما از نتایج پیگیری‌ها و مجازات‌های عاملان خبری نمی‌گیرند. البته این مورد به روابط عمومی شورای تامین برمی‌گردد. در نتیجه تصمیم گرفته‌ایم در آینده مردم را از مجازات عاملان ایجاد ناامنی در شهرستان خبردار کنیم.»

او به عنوان مثال ذکر می‌کند: «مردم باید بدانند که عاملان دو سرقت در ماه‌های گذشته دستگیر و به اشد مجازات محکوم شده‌اند. در خصوص سرقت‌های اخیر نیز سرنخ‌های خوبی در راستای شناسایی افراد به دست آمده است، که از انتشار جزییات به دلایل امنیتی معذوریم.»

رییس شورای تامین گراش در آخر تاکید می‌کند هرگونه تجمع غیرقانونی و بر خلاف مصالح امنیت شهر است، و از مردم در زمینه‌ی دیگری همکاری می‌طلبد: «نوقع ما از مردم این است که با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی شهرستان همکاری کنند و هرگونه مورد مشکوکی را به آنها گزارش نمایند.»

 

معاون فرماندار: مردم را به آرامش دعوت می‌کنیم

به گزارش کانال گراش، پس از تشکیل شورای تامین شهرستان گراش، معاون فرماندار و دبیر این شورا پیامی منتشر کرد. این جلسه امروز ظهر سوم تیرماه و در پی اتفاقات روزهای اخیر برگزار شد. قاسم فرسوده در این پیام از اقدامات همه‌جانبه امنیتی و مجازات عاملان دو مورد از سرقت‌های ماه‌های اخیر سخن گفته و مردم را به حفظ آرامش دعوت کرده است.

متن پیام به این شرح است:

باسمه تعالی

قابل توجه همشهریان عزیز:

بدون شک امنیت حق طبیعی و قانونی همه شهروندان عزیز است و دستگاه‌های عضو شورای تامین موظف به تامین امنیت جامعه می‌باشند. بر اساس گزارش‌ها و برآورد شورای تامین استان، شهرستان گراش یکی از شهرستان‌های امن استان فارس می‌باشد.

در خصوص سرقت‌های اخیر در شهر گراش، شورای تامین شهرستان با جدیت موضوع را دنبال نموده و تدابیر امنیتی، پلیسی و اطلاعاتی لازم را جهت شناسایی و دستگیری سارقان و همچنین جلوگیری از سرقت و ناامنی اتخاذ نموده است.

لازم به ذکر است عاملین دو مورد از سرقت‌های ماه‌های اخیر شناسایی، دستگیر و به اشد مجازات محکوم گردیده و در حال حاضر در زندان به سر می‌برند.

ضمنا اقدامات موثری در خصوص شناسایی سارقین اخیر به عمل آمده که به لحاظ امنیتی و اطلاعاتی از ذکر جزییات آن معذوریم و متعاقبا گزارش‌های تکمیلی به اطلاع همشهریان عزیز خواهد رسید.

لازم به اشاره است فرماندار شخصا و با همکاری سایر اعضای شورای تامین شهرستان پیگیر موضوع می‌باشند و اقدامات مورد نیاز را دنبال کرده و خواهند نمود.

در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همه شهروندان مجددا مردم عزیز و فهیم را به آرامش دعوت نموده و تقاضامندیم از هرگونه تجمع و اقدام غیرقانونی خودداری نمایند.

قاسم فرسوده

معاون فرماندار و دبیر شورای تامین شهرستان گراش

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

7 نظر

  1. همه اینهایی که دزدی میکنند یکروزی زندان بوده اند. حالا فکر کنید با زحمت اینها را به دام انداختید خوب چند وقت میروند زندان باز دزدی و شما باید دنبالش بگردید خودتان مسخره میکنید یا مردم

  2. بله اقای فرماندار ما ازناامنی باخبر میشویم خوب گفتی ولی ازطرفی که ناامنی میکنه بی خبریم ازدرکلانتری میره ازتوپارک شهر میاد بیرون

  3. دزد ماه های اخیر درزندان به سرمیبرد؟؟؟؟عجبا
    ۳روزپیش همون آقادزده رو نزدیک همون خونه ای که رفته بوده دزدی دیدن جریان چیه که میگن تو حبسه خدا عالم است!!!!!!

  4. حدود ۳۰۰میلیون طلا از گراش خارج شده تازه مسعولین از خواب بیدار شدن .توی شهر بزرگی مثل تهران دزدها رو ۴۸ساعته می گیرن تو گراش از اول سال تا حالا این همه خونه دزدی شده بعد هم می فرمایند امنترین شهر کشوره ….

  5. صرفا جهت اطلاع عموم:

    برخی روسای بانکها بصورت مخفیانه دارن پولهایی رو از گراش خارج میکنن و اکثرا به بانکهای لار تزریق میکنن و با این کار تیشه به ریشه ی اقتصاد گراش میزنن.
    این مطلب صرفا جهت اطلاع اونایی که نسبت به سرقتها واکنش نشون میدن و واسشون اهمیت داره ذکر کردم که حداقل به هوش باشند.

    عدد و ارقام این مدلی خیلی بیشتر از دزدی از اماکن مسکونی و صرفا ۳۰۰ میلیون تومن طلا بوده و هست.

    مسولین محترم ظاهرا این قضیه واسشون اصلا اهمیت نداره، چون یکسال پیش هم من به اقایان مهرابی و فرسوده هشدار داده بودم اما هیچ اقدامی صورت نگرفته. و شخصا با برخی از روسای بانکها درگیری لفظی پیدا کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top