بستن

اولین هیات مدیره‌ی نظام پزشکی گراش انتخاب شد

گریشنا (هفت‌برکه): با برگزاری انتخابات نظام پزشکی گراش برای اولین بار در روز جمعه، سی‌ام تیرماه ۱۳۹۶، پزشکان و اعضای نظام پزشکی، یازده نفر را به عنوان اولین هیات مدیره نظام پزشکی گراش از میان خود انتخاب کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، با اعلام نتایج قطعی اسامی منتخبین نظام پزشکی، برای اولین بار هیئت مدیره نظام پزشکی در شهرستان گراش تشکیل و به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز می‌کند. علی عالیان، رییس شعبه‌ی اخذ رای انتخابات نظام پزشکی شهرستان گراش، گفت: «شش صنف و گروه مجاز به حضور در این انتخابات بودند که از بین این گروه‌ها، شانزده نفر برای شرکت در انتخابات کاندیدا شدند. از این تعداد، هفت نفر از گروه پزشکی، یک نامزد از گروه‌های دندانپزشکی، داروسازی و علوم آزمایشگاهی و سه نامزد از گروه‌های مامایی و لیسانس‌های پروانه‌دار بودند.»

این انتخابات قرار بود هم به صورت حضوری و هم به صورت الکترونیکی برگزار شود، اما با بروز اشکال در سیستم رای‌گیری الکترونیکی، رای‌گیری از اعضا در گراش تا ساعت ۲۲ روز جمعه ۳۰ تیرماه در درمانگاه تخصصی مولی الموحدین در بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش ادامه یافت. عالیان نتیجه‌ی شمارش آرا را اینچنین اعلام کرد: «در نهایت یازده نفر، شامل شش نفر در گروه پزشکی و یک نفر از دیگر گروه‌ها با کسب اکثریت آرا به عضویت هیئت مدیره‌ی نظام پزشکی شهرستان گراش انتخاب شدند.» او اسامی منتخبین هیت مدیره نظام پزشکی گراش را به شرح زیر اعلام کرد: گروه پزشکی: دکتر منوچهر حیدری، دکتر احمد عبدالهی، دکتر سیدجواد محقق، دکتر عبدالرضا ایزدی، دکتر بهزاد صفرپورلیما، دکتر محمود سرخی، دکتر لیلا ساریخانی (علی‌البدل)؛ گروه داروسازی، دکتر علی‌اصغر لطافت؛ گروه دندانپزشکی، دکتر عبدالحسین ایزدی؛ گروه علوم آزمایشگاهی، دکتر ابوطالب مهرابی؛ گروه مامایی، مژده حسن‌زاده، فاطمه ابراهیمی (علی‌البدل)؛ گروه لیسانسه‌های پروانه‌دار، سعید عالمی، آمنه یگانه‌لاری (علی‌البدل).

پیام‌های تبریک

نظام مهندسی شهرستان گراش و سرپرست جامعه خبری ایران آنلاین استان فارس برگزاری انتخابات اولین دوره‌ی نظام پزشکی در شهرستان گراش را در پیام‌هایی تبریک گفتند. متن پیام‌ها به شرح زیر است:

اعضای منتخب اولین هیات مدیره سازمان نظام پزشکی گراش،

تشکیل هیئت نظام پزشکی برای اولین بار در شهرستان گراش با برگزاری انتخابات، نمونه‌ای موفق از تلاش و همبستگی یک صنف موثر برای به دست گرفتن امور اعضایش، و گام بلندی در جهت استقلال اعضای نظام پزشکی این شهرستان است. انتخاب شما را به عنوان نمایندگان پزشکان و اعضای نظام پزشکی شهرستان گراش تبریک می‌گوییم، و امیدواریم در راه اعتلای نام گراش به عنوان قطب بهداشت و درمان منطقه پایدار و موفق باشید.

ابراهیم وقارفرد، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان گراش

 

اعضای محترم هیات مدیره نظام پزشکی  شهرستان گراش، با تحیات و احترام، گزینش شما را به عنوان نخستین هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان گراش از صمیم قلب تهنیت عرض نموده، دوام توفیق و تعالی افزون‌تر شما را آرزومندم.

قاسم ایزدیان، سرپرست جامعه خبری ایران آنلاین استان فارس

2 نظر

  1. سلام وعرض ادب ؛
    من هم از طرف خودم و انجمن مهندسین گراش انتخاب هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان گراش را به منتخبین و کل جامعه پزشکان گراش تبریک عرض مینمایم و امیدوارم تشکیل نظام پزشکی باعث ارتقاء کل پزشکان منطقه گردد .

  2. ضمن تبریک به همه پزشکان زحمتکش شهرم. میشه لطفا یه توضیحی در مورد وظایف نظام پزشکی گراش بدید؟ کاش یه فکری هم در مورد هزینه های سرسام آور بخش خصوصی بکنند چون همه بیماران نمیتونند داخل بیمارستان خدمت های تشخیصی و درمانی دریافت کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top