بستن

گردهمایی نخبگان علمی گراش در روشنای علم

گریشنا: همایش روشنای علم، تجلیل از نخبکان علمی شهر گراش، برگزار می‌شود.

به گزارش گریشنا و به نقل از روابط عمومی همایش روشنای، جمعه در سالن همایش‌های دانشکده‌ علوم پزشکی گراش از نخبگان علمی شهر گراش، تجلیل می‌شود. این همایش به همت کاداگ،کانون دانشجویان و دانش‌آموختگان گراش و کانون طه برگزار می‌شود و قرار است در آن از نفرات برتر کنکور، دانشجویان نخبه، چهرهای‌های علمی، اساتید و گراشی‌های عضو هیات‌های علمی دانشگاه‌های کشور تجلیل شود.

جعفر اژدری، دبیر برگزاری همایش از شروع تبلیغات این همایش خبر داد و گفت: هفته‌ی گذشته کمیته‌های مختلف کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده‌اند و با نامه‌نگاری‌های انجام شده امیدواریم چهره‌های علمی که سال‌ها دور از گراش بوده‌اند، در این همایش حضور یابند.  وی ابراز امیدواری کرد با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده، همایشی در خور شان نخبگان علمی گراش برگزار شود.

هم‌چنین دبیرخانه‌ی این همایش با انتشار اطلاعیه‌ای، از مردم گراش درخواست کرد برای تهیه بانک اطلاعاتی دانشجویان و دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، تخصص و فوق تخصص، نام افراد را به هم‌راه مشخصات تحصیلی آنان، به آدرس دبیرخانه، واقع در کانون طه مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) ارسال و یا به RoshanayeElm@gmail.com بفرستند.

کانون طه از سال ۸۹ در زمینه‌ی آمادگی دانش‌آموزان جهت ورود به دانشگاه فعالیت می‌کند. هم‌چنین سومین دوره انتخابات شورای مرکزی کانون دانشجویان و دانش‌آموختگان گراش (کاداگ) ماه گذشته برگزار شد، که بلافاصله نیز شروع به فعالیت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top