بستن

آغاز پنج شب جشن‌های میلاد امام غریب

هفت برکه(گریشنا): سومین همایش رضوی هشتمین آفتاب با حضور خادمان حضرت رضا (ع) در حسینیه ابوالفضل(ع) گراش افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سومین هماش هشتمین آفتاب، دیشب نهم مردادماه ۹۶ سومین همایش هشتمین آفتاب ساعت ۲۱:۳۰ با حضور خادمان امام رضا(ع) در حسینیه ابوالفضل (ع) افتتاح شد. برنامه با آیاتی چند از کلام الله مجید توسط عبدالحسین یوسفی آغاز و بعد از آن اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش و محمدعلی شامحمدی، دبیر کانون روایت آفتاب و دبیر همایش هشتمین آفتاب به مهمانان خیر مقدم گقتند.

محمد رستم‌پور، مدیر اجرایی سومین همایش هشتمین آفتاب در بیانیه آغازین بر استفاده از جنبه‌های هنری در برگزاری آیین‌های مذهبی تاکید کرد.

اجرای گروه سرود مصابح الهدی لارستان، مداحی اشکان عسگری، محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از دیگر برنامه‌هایی بود که در آیین افتتاحیه سومین همایش هشتمین آفتاب برگزار شد.

امروز دهم مردادماه در دومین روز از سومین همایش هشتمین آفتاب ساعت ۹:۳۰ در مقابل شهرداری خادمان امام رضا(ع) مورد استقبال مردم قرار گرفتند و بعد از آن محمدعلی شامحمدی، مدیر کانون روایت آفتاب گراش به همراه خادمان مشهد مقدس و عوامل سومین همایش هشتمین آفتاب به دیدار سیدرضا شاهچراغ، امام جمعه گراش رفتند و لحظاتی را به گفتگوی دوستانه پرداختند.

گلباران قبور شهدا توسط خادمان امام رضا(ع)، بازدید از مرکز توانبخشی بدر نینوا و عیادت از بیماران بیمارستان امیرالمومنین(ع)،  برپایی نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد ولی عصر(ع)، دیدار خادمین با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و جشنواره ورزش مادر دختر از دیگر برنامه‌هایی بود که در روز دوم همایش با همراهی خادمان حرم امام رضا(ع) برگزار شد.

ساعت ۱۹ نیز جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در حسینیه ابوالفضل(ع) برگزار و اسامی برندگان از طریق همین سایت اعلام می‌شود.

دومین شب از همایش هشتمین آفتاب نیز امشب ساعت ۲۱:۳۰ با برنامه‌های از قبیل شعر خوانی، عبدالجبار کاکایی، مداحی محمدرضا عرفانیان، دکلمه، محمدرضا حاجی‌زاده، گروه سرود مصباح الهدی و حضور خادمان حرم مطهر رضوی سایه خورشید برگزار می‌شود.

مجری برنامه‌های سومین همایش هشتمین آفتاب میلاد نورانی، گوینده و مدیر رادیو هشت مشهد است.

سومین همایش هشتمین آفتاب به مدت چهار شب دیگر با برنامه‌های متنوع در حسینیه ابوالفضل(ع) اجرا می‌شود.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top