بستن

نشستی برای ارتباط بیشتر اداره بهزیستی و اداره میراث فرهنگی

هفت برکه (گریشنا): در نشست مهندس جواد اسدی، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان گراش با علی اکبر غلامی، رئیس اداره بهزیستی این دو اداره برای همکاری و فعالیت‌های مشترک تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی بهزیستی شهرستان گراش: این نشست در تاریخ هشتم مرداد ماه در اداره‌ی بهزیستی برگزار شد.

با توجه به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و توانخواهان این جلسه با هدف ایجاد هماهنگی بین ادارات و استفاده از ظرفیت‌های طرفین در جهت معرفی اداره گردشگری صنایع دستی و میراث فرهنگی در بین مددجویان و توان‌خواهان بهزیستی برگزار شد.

معرفی مددجویان توانمند در صنایع دستی به اداره‌ی میراث فرهنگی و استفاده از توانمندی‌های این مددجویان در نمایشگاه‌هایی که در آینده برگزار خواهد شد از جمله مصوبات این جلسه بود.

 

 

4 نظر

  1. اداره ای چیزی وجود نداره آقای اسدی برای اینکه بیکارنباشه بعضی وقتها یک چرخی توشهرمیزنه که بگه یعنی اداره میراث فرهنگی هم داریم توگراش وگرنه اداره ای که همیشه درش سه قفله است کارمندی نداره دیگه چه اداره ای است بهش میگن اداره معلق شده میراث

  2. بهزیستی هیچ کاری نمیکنه برای مددجویانش …
    تو فامیلم دو جوون معلول دارن که برای اینا هیچ اقدامی
    تا حالا نکردن فقط مستعمری میدن و بس
    اونم استانی واریز میکنن اونم ماه ۵۰ تومن.
    اخه ادم سالمش زیرتر از ۱و نیم بگیره زیر فقره چه برسه معلولش که بیشتر از این نیاز دارن..باید برن اداره بهزیستی رو درش گل بگیرن….
    خدا محتاجمان نکند انشالله
    که تو این دوره زمونه هرکسی کلاه خودشو گرفته که باد نبره کسی به کسی کاری نداره
    همش چاخانه حرفای این دولت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top