بستن

شب جمعه در گلزار شهدا با خادمان حضرت معصومه (س) و شاهچراغ (ع)

هفت‌برکه (گریشنا): چهارمین شب از سومین همایش هشتمین آفتاب با حضور خادمان حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سومین همایش هشتمین آفتاب، دیشب دوازدهم مرداد ماه ۹۶ چهارمین شب از سومین همایش هشتمین آفتاب بود که ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه با تلاوت قران کریم آغاز شد، و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین رضایی قمی و مداحی محمدحسن عباسپور، اجرای گروه سرود مجمع القرآن فاطمیون گراش و ویژه‌برنامه‌ی حضور زوج چینی تازه مسلمان شده، ادامه پیدا کرد. ورود خادمان حرم حضرت معصومه (س) و نورافشانی حسینیه ابوالفضل (ع) به مناسبت شب میلاد امام رضا (ع) پایان بخش شب چهارم از سومین همایش هشتمین آفتاب بود.

همچنین دیروز پنجشنبه، دوازدهم مردادماه، خادمان حرم حضرت معصومه (س) و شاهچراغ (ع) با اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش و با  حافظان مجمع القرآن فاطمیون گراش نیز دیدار کردند. خادمان این دو حرم مطهر ساعت ۱۸ برای گلباران قبور شهدا همراه با مردم از جلو اداره آموزش و پرورش به سمت گلزار شهدا حرکت کردند.

امشب سیزدهم مردادماه، آخرین شب از سومین همایش هشتمین آفتاب است.

 

رادیو زائر در همایش 

در حاشیه‌ی همایش هشتمین آفتاب، نمایشگاه «سه حرم» هم در محوطه بیرونی حسینیه ابوالفضل (ع) در حال برگزاری است، و یکی از غرفه‌های آن همانند سال قبل به رادیو زائر، رادیو هشت مشهد اختصاص دارد. از جمله مهمانان شب سوم رادیو زائر، مهدی فقیه، بازیگر سینما و تئاتر کشور؛ مصطفی کارگر، شاعر گراشی؛ خادمان حرم شاهچراغ؛ و روشن ضمیر، مداح اهل بیت از لارستان بودند.

رادیو زائر رادیویی محیطی – نمایشگاهی است که با هدف پویایی نمایشگاه سه حرم با حضور گویندگان و ارائه برنامه‌های رادیویی، سعی در انتقال مطالب و مفاهیم از رادیو هشت مشهد دارد. برنامه‌های این رادیو به کارگردانی سید علیرضا نیازی از مشهد هر شب از ساعت ۲۰ الی ۲۴ برای شنوندگان پخش می‌شود.

محمد اسلامی از قم و شیدا شرقی، نازنین قزلی، صادق اندیشه و راضیه آبادیان از رادیو هفت‌برکه گراش، از مجریان این برنامه هستند. صدابرداری این رادیو بر عهده احسان شامحمدی است.

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top