بستن

جام قهرمانی فوتبال گراش در دستان هلال‌احمر

هفت‌برکه (گریشنا): مسابقات فوتبال باشگاه‌های گراش در سال ۱۳۹۶ بعد از ده هفته با قهرمانی مقتدرانه تیم هلال‌احمر به پایان رسید.

هلال‌احمر گراش بعد از قهرمانی در جام رمضان، با قهرمانی در مسابقات باشگاهی، یک جام دیگر به ویترین افتخارات خود اضافه کرد. هلال‌احمر که برای دفاع از قهرمانی سال گذشته خود به میدان آمده بود، این بار در هفته نهم قهرمانی خود را قطعی کرد. در هفته پایانی، شهدا نیز با پیروزی برابر گراش‌جوان در رده دوم ایستاد. تیم جوشن قهرمان سال ۹۴ و نایب قهرمان سال گذشته، امسال به رده سوم قناعت کرد.

قهرمانی زودهنگام هلال‌احمر

در هفته نهم مسابقات و یک هفته به پایان بازی‌ها، تکلیف قهرمان این مسابقات مشخص شد. در بازی اول هفته نهم، گراش‌جوان با هت‌تریک سعید پورشمسی و تک گل محمد خوشرو، اتحاد را با چهار گل شکست داد.

در دیگر بازی، استقلال چهار بر یک مغلوب شهیدان حسن‌زاده شد. سعید چترابگون سه گل و تک گل محمدجواد افشار چهار گل شهیدان حسن‌زاده در برابر تک گل آهنعلی بختیار برای استقلال بود.

انقلاب و شهدا سومین دیدار هفته نهم را برگزار کردند. سید مصطفی موسوی چهار گل و علیرضا و محمد عظیمی هر کدام یک گل برای شهدا به ثمر رساندند تا شهدا، انقلاب را با شش گل گلباران کند.

هلال احمر و جوشن یکی دیگر از حساس‌ترین بازی‌های لیگ امسال را برگزار کردند. این بازی که با حواشی در منطقه فنی همراه بود، در پایان با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید و تیم هلال احمر یک هفته مانده به پایان بازی‌ها، قهرمان این دوره از مسابقات شد.

آخرین بازی هفته نهم را شاهین و پرسپولیس نوین برگزار کردند . شاهین با تک گل محمدجواد آذرآیین یک بر صفر از سد پرسپولیس نوین گذشت.

شهدا پیروز نبرد نایب‌قهرمانی

هفته پایانی دومین دوره مسابقات فوتیال یادواره شهید والامقام احمد مشتاقی روز سه‌شنبه بیست و یکم شهریورماه در ورزشکاه شهدا با بازی دو تیم شهیدان حسن‌زاده و ستاره آبی آغاز شد. با گل به خودی محمدحسین پورشمسی و گلی از مرتضی آشفته برای ستاره آبی و یک گل محمد دریاکش برای شهیدان حس‌ زاده، این بازی با برتری ۲-۱ ستاره‌آبی به پایان رسید. ستاره آبی با این برد در رده نهم و شهیدان حسن‌زاده در جایگاه ششم جدول قرار گرفتند.

دومین دیدار هفته پایانی را دو تیم شهدا و گراش جوان برگزار کردند. این دیدار به نوعی نبرد بر سر نایب‌قهرمانی بازی‌ها بود. در این دیدار که با حواشی همراه بود، شهدا با گل‌های حمید عالی‌پور و ذکریا عظیمی دو بر صفر گراش جوان راشکست داد. شهدا با این برد به مقام دوم رسید و گراش‌جوان بعد از پیروزی جوشن و شاهین تا رده پتجم جدول پایین آمد.

بازیکنان شهدا بعد از این دیدار جشن نایب‌قهرمانی را بر فراز کلات و در جوار مقبره شهدای گمنام برپا کردند.

روز پنجشنبه، جوشن باید به مصاف استقلال می‌رفت، ولی با توجه به حدنصاب نرسیدن بازیکنان تیم استقلال و همچنین مهلت داده شده از سوی سرپرست زمین، بازی برگزار نشد و مقام سوم به تیم جوشن رسید و استقلال در جایگاه دهم جدول مسابقات قرار گرفت.

شاهین در دومین بازی روز پنجشنبه به مصاف انقلاب رفت این بازی به دلیل بارندگی و قطع برق قسمتی از شهر با ۱۵ دقیقه تاخیر همراه بود. با توجه به عدم گلزنی سعید چترآبگون، مهاجم تیم شهیدان حسن‌زاده و سید مصطفی موسوی مهاجم تیم شهدا که در جدول گلزانان هشت گله بودند، شرایط برای گلزنی محمد جواد آذرآیین کاپیتان و مهاجم تیم شاهین که شش گله بود در جدول گلزنان مهیا بود تا عنوان آقای گلی را به دست آورد.
محمدجواد آذرآیین سه گل و تک گل حامد معصومی چهار گل تیم شاهین به ثمر رساندند. تیم شاهین جایگاه چهارم را تثبیت کرد و انقلاب در انتهای جدول قرار گرفت.

آخرین دیدار این فصل مسابقات را پرسپولیس نوین و هلال‌احمر را روز جمعه برگزار کردند. هلال احمر با تثبیت قهرمانی در هفته گذشته، این هفته با ترکیب جوانی پا به این دیدار گذاشته بود.  محمد آتشی و رضا سوزنده دو بازیکن جوان این تیم‌ گل‌های تیم هلال احمر را به ثمر رساندند، تا هلال احمر دو بر صفر پیروز این دیدار باشد و بدون شکست به مقام قهرمانی برسد.

تقدیر از برترین‌ها

جمعه ۲۴ شهریورماه بعد از بازی هلال‌احمر – پرسپولیس نوین، آیین پایانی مسابقات فوتبال باشگاه‌های گراش با حضور فرماندار، رییس اداره ورزش و جوانان، اعضای هیات فوتبال، پیشکسوتان فوتبال لار و گراش و سرپرستان تیم‌های حاضر در مسابقات برگزار شد.

ابتدا میرزا اکبری، دبیر هیات فوتبال گراش، با خوش‌آمدگویی به حاضران از روند برگزاری مسابقات گزارش داد. سپس از یازده بازیکن اخلاق هر کدام از تیم‌ها با اهدا تندیس تقدیر شد. حسن خورشیدی از اتحاد، حامد معصومی از شاهین، احمدرضا عوض‌زاده از هلال احمر، سعید پورشمسی از گراش جوان، عباس مهدوی از استقلال، فرهاد شمسی از شهدا، سعید چترآبگون از شهیدان حسن‌زاده، شاکر آشفته از ستاره آبی، حسین بهزادی از انقلاب، بهروز دادخدایی از جوشن و  مجید فتحی از پرسپولیس‌نوین تیم اخلاق این دوره از بازی‌ها بودند.

در ادامه از محسن محمدی، بازیکن هلال احمر، و بهنام استوار از مدرسه فوتبال خلیج فارس دو بازیکنی که به تیم‌ملی در رده نوجوانان و زیر چهارده ساله راه یافته بودند با با تقدیم مدال سپاس تقدیر شد.

بعد از تقدیر از مسولین کمیته‌های داوران، اجرایی و قراردادها و انضباطی، برنامه پایانی مراسم اختتامیه تقدیر از برترین‌های این دوره از مسابقات بود. رضا سوزنده از هلال‌احمر عنوان بهترین بازیکن و محمد صادقی از جوشن عنوان فنی‌ترین بازیکن را به دست آوردند. محمدجواد آذرآیین از شاهین با ۹ گل آقای گل مسابقات شد. آرمین جمالی از شهدا به عنوان پدیده مسابقات معرفی شد. محمدجواد آذربادگان از هلال احمر نیز مربی برتر این دوره از بازی‌ها بود.

بعد از ده هفته رقابت، هلال‌احمر جام قهرمانی سال ۹۶ فوتبال گراش را به دست آورد. تیم‌های شهدا و جوشن نیز مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.  کاپ اخلاق هم به تیم ستاره آبی رسید.

 

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

3 نظر

  1. میدونی چه مسخره بازیه این مسابقات، تیمی که بازیکنش پس از کارت قرمز مشت‌ زده به صورت داور تیم اخلاق انتخاب شده .
    دیوونه خونه است

  2. بنده به نوبه خودم :کسب نائب قهرمانی شهدا روبهمه طرفداران وپیشکشوتان تبریک میگم واززحمات همه بازیکنان وکادرمربیگری تشکروقدردانی میکنم.به امیدموفقیت درسالهای آتی وتمام مراحل زندگیتان..دست مریزاد..

  3. همچنین انتخاب وراهیابی )بهنام استوار( رابه تیم ملی نوجوانان راازصمیم قلب تبریک عرض میکنم وامیدوارم درهمه مراحل رشدوترقی داشته باشی;ومایه افتخارخانواده وشهرمان باشی..آفرین وبارک الله بهنام جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top