بستن

هیات مدیره‌ی جدید انجمن فیلم و عکس انتخاب شد

گریشنا (هفت‌برکه): جلسه‌‌ی سالانه‌ی مجمع عمومی انجمن فیلم و عکس شهرستان گراش روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور در اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تعیین اعضای جدید هیات مدیره‌ی انجمن برگزار گردید.

به گزارش هنرپیشه، مسئول فرهنگی اداره، رییس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای این نشست اظهار داشت: «طبق اساسنامه و وظایفی که در آن مشخص شده، این جلسه را به منظور ارائه گزارش عملکرد و دستور جلسه‌ی اعلام شده برگزار کردیم.» مهدی آیینه‌افروز درباره‌ی انجمن فیلم و عکس گفت: «ما مفتخریم که دارای یک انجمن فیلم و عکس ثبتی و رسمی در منطقه جنوب فارس هستیم که از برنامه‌های شاخص آن، برگزاری دوازده دوره جشنواره فیلم کوتاه کل است و امسال این جشنواره با حضور هشت استان در آذرماه به صورت منطقه‌ای اجرا خواهد شد. همین برنامه‌ی شاخص و سایر برنامه‌هاست که صدای گراش را در فارس بلندتر و هنرش را نمایان‌تر نموده است.» آیینه‌افروز در پایان افزود: «هدف از راه‌اندازی و تشکیل انجمن‌ها به صورت تقریبا مستقل و فقط با نقش نظارتی اداره، آن است که به اقتصاد هنر کمک نماییم.»

در ادامه‌ی نشست، چند تن از اعضا به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات، پیشنهادها و گلایه‌های خود پرداختند. برگزاری کارگاه‌ها با دعوت از اساتید مجرب و باسابقه، همراهی جمعی هنرمندان در اجرای رخدادهای منطقه‌ای، استانی و شهرستانی، تلاش جهت جذب اعتبارات شهرستانی و استانی، تعامل بیشتر با دستگاه‌های فرهنگی خصوصا شهرداری، جذب و سازماندهی نیروهای جدید و تازه‌نفس و استفاده از ظرفیت تمامی افراد عضو انجمن، از جمله دغدغه‌هایی بود که هنرمندان بر آن تاکید نمودند.

در پایان جلسه با نظر جمع اعضای حاضر، شیدا شرقی، فاطمه وفایی‌فرد، نازنین قزلی جهرمی، محمدعلی شامحمدی و حمید بهرامی به عنوان اعضای هیات مدیره‌ی جدید انجمن انتخاب شدند.

لازم به ذکر است که جواد آب‌افکن، هنرمند جوان و باسابقه‌ی شهرستان، به عنوان رییس انجمن و نماینده‌ی انجمن فیلم و عکس شهرستان در استان فارس به مدت یک سال معرفی شده است.

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top