بستن

افتتاح ساختمان جدید برای بانوان نیک‌اندیش گراش

زهره پزشک – گریشنا: ساختمان جدید انجمن بانوان نیک‌اندیش شهرستان گراش عصر چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۹۶ در یک مراسم باشکوه افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه با حضور دکتر احمد عبداللهی و حاجیه سعادت و چند تن از مسئولین شهر که در تهیه‌ی این ساختمان اشتراک داشتند برگزار شد. مراسم با تلاوت آیات روح‌بخش کلام الله مجید توسط آقای خواجه‌زاده آغاز شد، و سپس دکتر عبداللهی سخنرانی کوتاهی ارائه کرد. او در سخنانش یک حدیث از امام علی (ع) را ذکر کرد: «کوشش شما در دنیا این باشد که از این چند روز کوتاه برای روزهای بلند آخرت توشه برگیرید»، و تاکید کرد که همه باید در زندگی به سمت کارهای نیک قدم برداریم.

در این مراسم، انواع غذاهای گراشی و خانگی که قرار است در این محل ارائه شود، برای اطلاع عموم مردم از فعالیت این انجمن به نمایش گذاشته شد.

در پایان مراسم افتتاحیه نیز حاجیه سعادت، همسر مرحوم حاج ابوالحسن سعادت، ساختمان جدید انجمن را افتتاح کرد. پس از آن میهمانان به بازدید از ساختمان جدید پرداختند، و از آنان با غذاهای آماده شده پذیرایی به عمل آمد. ساختمان جدید انجمن در انتهای بلوار صیاد شیرازی قرار دارد (خبر قبلی درباره انجمن در سایت گریشنا).

4 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top