بستن

نمایشگاه سلامت در خیابان درمانگاه

گریشنا (هفت‌برکه): نمایشگاه سلامت مرکز خدمات جامع محمد رسول الله (ص) در خیابان درمانگاه بر پاست، و بازدید از آن تا جمعه این هفته برای عموم مردم آزاد است.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی، این نمایشگاه که با حضور معاونت بهداشتی، قائم مقام معاونت بهداشتی، معاون فنی و اجرائی و مدیر سلامت منطقه افتتاح شد، واحدهای ستادی و محیطی معاونت بهداشتی برگزار می‌کنند.

غرفه‌های این نمایشگاه شامل مراقبت سالمند، تغذیه، سلامت روان، خود مراقبتی، مبارزه با بیماری‌های واگیر و غیر واگیر، بهداشت محیط و مدیریت بلایا و غرفه صنایع دستی سالمندان و نقاشی و کتاب خوانی است. از جمله خدمات ارائه شده در این نمایشگاه، می‌توان به ارائه خدمات بهداشتی و توزیع مکمل‌ها جهت سالمندان، آموزش جهت ترویج غذاهای سالم و مشاوره تغذیه، مشاوره روان در زمینه مدیریت استرس در محیط کار، جذب سفیران سلامت، انجام مراقبت های مربوط به خطرسنجی، آموزشی، و آگاه سازی در زمینه بیماری سل و هاری و آموزش در زمینه آمادگی در برابر مخاطرات بلای طبیعی اشاره کرد.

دیروز نیز به مناسبت روز جهانی کودک، مسابقه نقاشی با موضوع تصورات کودکان از خانواده‌هایشان و مسابقه مار و پله با موضوع تغذیه سالم جهت کودکان زیر ۵ سال با حضور والدینشان در غرفه نقاشی نمایشگاه سلامت برگزار شد.

4 نظر

  1. ایکاش بعضی‌ها که مثلاً برای پیشرفت جامع سلامت گراش تظاهر میکنند چرا جلو ساخت بیمارستان دیگر گرفتند چرا همه چیز برای خودشون میخواهند چرا هیبت امنا را جدید و از نسل جوان انتخاب نمی‌کنند چرا بازرسان عملکرد مسولین بیمارستان را گزارش نمیدهند چرا در مورد حقوق مسولین بیمارستان شفاف سازی نمی‌کنند یک پزشک عمومی چقدر حقوق می‌گیرند کمکهای مرحوم شیخ احمد صرف چه کارهایی میشود آیا مدیران و روسا و معاونین بیمارستان گراش حقوقشان مثل بیمارستان اوز و لار و خنج و… است لطفا اطلاع رسانی کنید که چند در صد هزینه بیمارستان دولت میدهد و چقدر کمکهای مردمی آیا خرید تجهیزات بیمارستان بصورت مناقصه ای میخرند آیا مسولین وزارت بهداشت در خرید آنها نظارت دارد بیمارستان گراش تا حالا گزارش کمکهای گراشیان ارایه داده است

  2. جمع کنین این نمایشگاه های تکراری رو
    یه بار اومدیم جالب بود
    اینکه باز دقیقاً همون قبلیه ست
    یکم ابتکار
    اندکی خلاقیت

  3. باسلام
    میدونم شاید جاش نباشه
    ولی نمیدونم به کجا باید شکایت کنم
    پزشک خانواده مون ما راضی نیستیم از ایشون
    واسه معاینه بهمون نگاه هم نمیکنن،برعکس پزشک قبلی مون.حیف..،
    ایشون فقط آزمایش مینویسن و یک سره سرشون تو گوشی شونه
    آخه من اگه پول داشتم که میرفتم متخصص
    حداقل بگین ایشون به وظیفه شون عمل کنن
    لطفاً
    سپاسگزارم

  4. پزشکی مثل خانم دکتر پورشمسی ندیدم
    دلسوز
    دقیق
    مهربون
    پارسال دخترم را برای معاینات مدرسه بردم
    ازسر تا پایش را معاینه کرد،ولی امسال به امید ایشان پسرم که مسکل جسمی و ذهنی دارند رو بردم و دیدم ایشان رفته اند و جانشینشان که این خانم دکتر بودند ظاهراً،حتی به پسرم با این همه مشکل نگاه هم نکرد،چه برسد به معاینه
    از مسئولان خواهشمندم پیگیر کمکاریهای زیردستان باشند
    اگر هدف خدمت است
    لطفاً
    متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top