بستن

اولین برد هلال‌احمر در لیگ برتر فارس

هفت برکه (گریشنا): تیم فوتبال هلال احمر گراش بعد از دو شکست، در کازرون نخستین برد این فصل را در لیگ برتر استان به دست آورد.

به گزارش عبدالرضا حسین‌پور: از هفته سوم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان فارس هلال احمر می‌بایست در کازرون به مصاف شهید فخاران این شهر می‌رفت. هلال احمری‌ها که در هفته اول و دوم علی رغم بازی زیبا وتماشایی نتوانسته بودند امتیازی را کسب کنند مصمم بودند که اولین برد خود را آن هم خارج از خانه به دست آورند تا وضعیت خود را در جدول سر و سامان ببخشند.

گراشی‌ها بازهم همانند هفته‌های قبل با ترکیبی از جوانان در کنار بازیکنان باتجربه پا به میدان گذاشتند و از همان اول توپ و میدان را در اختیار گرفتند حملات فراوان هلال احمری‌ها در نیمه اول یک پنالتی را به همراه داشت که محمدی، بازیکن جوان و آینده‌دار هلال احمر آن را از دست داد.

در ادامه محسن محمدی که به دنبال جبران پنالتی از دست رفته بود یک گل تماشایی به ثمر رساند تا تیمش یک بر صفر از حریف قدرتمند خود جلو بیافتد در ادامه دو تیم بازی پایاپایی از خود به نمایش گذاشتند ولی توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر به نفع نماینده گراش به پایان برسد.

هلال احمری‌ها که در چند سال اخیر نتایج ایده‌آلی در زمین کازرون می‌گرفتند ضمن این که جادارد یادی کنیم از  برد شیرین تیم هلال احمر مقابل نماینده کازرون در  سال ۹۰ با گل‌زنی مرتضی کمالی و صعود این تیم به مسابقات لیگ دسته ۳ کشور شد، امسال نیز با دست پر از کازرون برگشتند. تا این تیم به دنبال ادامه روند موفقیت‌های خود در هفته‌های آتی باشد. هلال احمر با این برد ۳  امتیازی شد و خود را تا رده هفتم جدول بالا کشید.

گراشی‌ها در هفته چهارم در لار میهمان استقلال لطیفی خواهند بود. برای تیم هلال احمر در این دیدار مسعود دشتابی، غلامرضا جوکار، داوودعسکری، محسن محمدی، مرتضی چوبین، رضا سوزنده، حمیدرضا بلوری(۶۵محمد خوشرو)، ابراهیم کامیاب، حمیدرضا جواهریان(۷۶محمدعلی غلامی)، امیرحسین مظلومی، محمد شهاب‌پور(۸۲علی فخری) با کادر فنی جواد آذربادگان، ابوالحسن غلامی، سیدجواد موسوی، حجت عابدی و مهدی منفرد و مدیر عاملی قاسم فرسوده به میدان رفتند.

در روزی که اکثر بازیکنان عملکرد خوبی داشتند  محمدی، مظلومی، کامیاب سوزنده، عسکری و جواهریان که همگی از بازیکنان جوانان هلال احمر به شمار می‌روند در کنار با تجربه‌هایی همچون دشتابی، جوکار، چوبین، بلوری و شهاب‌پور از چهرهای شاخص زمین بودند.

اما تیم بزرگسالان در هفته دوم بود در بازی با المهدی جهرم با نتیجه‌ی ۲ بر ۱ در خانه شکست خورد. تیم نوجوانان هم در دور برگشت هفته اول در خانه به مصاف پیام شیراز رفت و با نتیجه ۲بر۱ شکست را پذیرفت. هفته آینده تیم بزرگسالان در بازی بیرون از خانه مقابل استقلال لطیفی به زمین خواهد رفت و تیم نوجوانان هفته هشتم مهمان پاسارگاد شیراز است.

♦نتایج هفته سوم لیگ برتر فوتبال استان فارس

شهدای فخاران کازرون۰ – هلال احمر ۱

پارسه شیراز ۰ – پادنا میمند۱

فدائیان المهدی جهرم ۰ –  استقلال لطیفی لارستان ۳

خلیج فارس شیراز۲ – پاس نی‌ریز ۳

گلستان فاروق مرودشت ۱-  امیرکبیر ۰

لیدوما نوراباد۱ -پارسه مرودشت ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top