بستن

خرم رییس شورای شهرستان شد/ حسنی به شورای استان رفت

هفت‌برکه (گریشنا): در نخستین جلسه دوره جدید شورای شهرستان گراش، نعمت‌الله خرم به عنوان رییس شورا و علی‌اصغر حسنی به عنوان نماینده شهرستان در شورای استان فارس انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر گراش، امروز ۶ آبان‌ماه با برگزاری انتخابات از بین نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و بخش‌های شهرستان گراش، اعضای شورای اسلامی این شهرستان انتخاب شدند.

در این انتخابات که با حضور قاسم فرسوده، معاون فرماندار گراش، برگزار شد، نعمت‌الله خرم از فداغ که سابقه سه سال ریاست شورای شهرستان در دوره چهارم را دارد، یک بار دیگر به عنوان رئیس شورای شهرستان گراش انتخاب شد. محمدرضا رنجبر از ارد به عنوان نائب رئیس و اسماعیل اسدی از خلیلی به عنوان منشی انتخاب شدند. علی‌اصغر حسنی و اکبر باقرزاده از گراش دیگر اعضای شورای شهرستان هستند.

در این جلسه علی‌اصغر حسنی به عنوان نماینده شورای شهرستان در شورای اسلامی استان فارس انتخاب شد. حسنی در دوره پیشین نیز دو سال عضو شورای اسلامی استان بود و به عنوان یکی از سه نماینده استان فارس، به عضویت شورای عالی استان‌ها در آمد.

قاسم فرسوده، معاون فرماندار، در این جلسه با اشاره به اهمیت کار شورای شهرستان در توسعه و آبادانی مناطق گفت: «شورای شهرستان گام‌های راهبردی را با همفکری و دلسوزی در راستای رشد و پیشرفت شهرستان بردارد.»

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

2 نظر

  1. با سلام تبریک میگم به آقای خرم و اعضاءمحترم شورا ان شاءالله با همدلی و همکاری کارهاتونو ادامه بدین .یاعلی

  2. لطفا لوله انتقال اب به خنج گراش لار تعمیر کنید
    مسئولین همیشه خواب لطفا بجای جواب سر بالای فکری به حال لوله که ۲ماه هست ترکیده کنید
    بخاطر نپذیرفتن مسئولین تعمیر دریاچه در دشت بالا درست شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top