بستن

عرض ارادات شاعرانه ۱۲ شاعر استان فارس به مقام پیامبر اعظم(ص)

هف برکه(گریشنا): چهارمین شب شعر پیامبر اعظم (ص) با حضور شاعران آیینی کشور و چهارده شاعر استان فارس چهارشنبه بیست و چهارم آبانماه ساعت هشت شب در سالن شوری برگزار می‌شود.

به گزارش هفت برکه، ۱۸۵ شعر از ۶۷ شاعر از نقاط مختلف کشور برای دبیرخانه چهارمین شب شعر پیامبر اعظم (ص) گراش ارسال شده بود. با توجه به اینکه شب شعر امسال استانی است تنها آثار ارسالی از شاعران استان فارس برای گزینش و شرکت در این مراسم دعوت شده است. دیگر آثار ارسالی بعد از بررسی در صورت به حد نصاب رسیدن در قالب کتاب منتشر می‌شود.

از بین ۱۸۵ اثر ارسالی به دبیرخانه چهارمین شب شعر ۱۰ شعر از شاعران شهرهای لامرد، فسا، قیر و کارزین، نی‌ریز، داراب‌، شیراز و لار و چهار شعر از شاعران شهرستان گراش برای ارائه در شب شعر انتخاب شدند. صادق رحمانی، موسی بیدج، مرتضی امیری اسفندیه، محمدعلی سالاری ثانی و سعید یوسف‌نیا مهمانان ویژه شب شعر هستند.(خبر در گریشنا)

مصطفی کارگر، معصومه بهمنی،  علی داوری‌فرد و علی سپهر از گراش، اسماعیل علی‌زاده از لامرد، اعظم زارع، مریم زردشتی و معین آرشین از نی‌ریز، حمید خوانسالار از داراب، فاطمه فاضلی از شیراز، زهره کیان‌پور و محسن فریدونی از لار برای شرکت در شب شعر پیامبر اعظم به گراش می‌آیند و چهارشنبه ساعت ۸ شب در جمع مردم گراش شعرخوانی خواهند کرد.

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top