بستن

گراشی‌ها در سرپل ذهاب، خانه بهداشت می‌سازند

هفت‌برکه (گریشنا): ساخت یک خانه بهداشت در منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب کرمانشاه به دانشکده علوم پزشکی گراش واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، دکتر احمد عبدالهی، رییس دانشکده، درباره این خبر گفت: «در جلسه‌ای که با حضور رییس جمهور در کرمانشاه برگزار شد، انجام خدمات در مناطق زلزله‌زده به چندین وزارت‌خانه از جمله وزارت بهداشت واگذار شده است. وزارت بهداشت نیز در جلسه‌ی خود، انجام خدمات بهداشتی و درمانی و عمرانی خود را بین تمامی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور تقسیم کرد.»

رییس دانشکده علوم پزشکی گراش در ادامه افزود: «به تعدادی از دانشگاه‌ها، اعزام پزشک، نیرو و آمبولانس و تجهیزات سپرده شده است. به تعدادی دیگر، ساخت مراکز درمانی، و به برخی دانشگاه‌ها از جمله دانشکده علوم پزشکی گراش نیز ساخت یک باب خانه بهداشت در سرپل ذهاب واگذار شده است.»

دکتر عبدالهی با اشاره به برآورد هزینه ساخت خانه بهداشت گفت: «ساخت این خانه بهداشت حدود یکصد و بیست میلیون تومان هزینه دارد که از خیرین عزیز شهرستان گراش که همواره در کل کشور زبانزد بوده‌اند می‌خواهیم برای ساخت این خانه بهداشت، به کمک مردم حادثه دیده بشتابند. خیرینی که مایل به انجام این کار خیر هستند می‌توانند با مراجعه به دفتر مجمع خیرین سلامت شهرستان، واقع در ساختمان ستاد دانشکده، به مسئولیت حاج محمد منفرد، و یا دفتر رییس دانشکده علوم پزشکی، اعلام آمادگی کنند.»

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top