بستن

هفته پرفروغ هلال احمری‌ها با سه برد شیرین

هفت برکه (گریشنا): تیم‌های هلال‌احمر هفته گذشته در سه رده به پیروزی رسیدند تا موفقت‌ترین هفته قرمزپوشان از ابتدای فصل رقم بخورد. در رده جوانان هلال‌احمر در برابر تیم شهرداری بندرعباس دو بر ۱ به برتری رسید. کوثر آزادی نی‌ریز در مقابل نوجوانان هلال‌احمر گراش با نتیجه ۲ بر صفر شکست را پذیرفت. تیم بزرگسالان هلا‌احمر نیز در برابر تیم پارسه مرودشت ۳ بر ۱ از حریف خود پیشی گرفت.

برد مقتدرانه جوانان هلال احمر گراش مقابل شهرداری بندرعباس

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال احمر: از هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول جوانان کشور تیم فوتبال هلال احمر میزبان تیم سرشناس شهرداری بندرعباس بود.

گراشی‌ها که لیگ را با برد شیرین مقابل تیم پرمهره پارس جنوبی جم آغاز کرده بودند در هفته دوم علی‌رغم بازی زیبا و دیدنی در نهایت با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مغلوب میزبان خود یعنی مس رفسنجان شدند تا برای بهبود بخشیدن به وضعیت خود در جدول مسابقات به فکر سه امتیاز دیدار خانگی مقابل شهرداری بندر باشند.

شاگردان آذربادگان از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و برتری خود را برحریف نامدار خود دیکته کردند تا این که هلال احمر در دقیقه ۲۷ توسط رضا سوزنده کاپیتان تکنیکی خود با حرکت انفجاری‌اش درون محوطه جریمه بندری‌ها، مدافعان این تیم را وادار به خطای پنالتی نمود و محسن محمدی با ضربه‌ای استادانه اولین گل هلال احمر را به ثمر رساند

چند دقیقه بعد علیرضا احمدی مهاجم فرصت‌طلب هلال احمر با ضربه سری زیرکانه گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری دو بر صفر نماینده گراش به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم دو تیم تغییراتی در تیمشان به وجود آوردند و شهرداری به دنبال کم کردن اختلاف بود در سوی مقابل گراشی‌ها که دو بر صفر از حریف پیش بودند خیلی هوشمندانه به دنبال حفظ نتیجه و کسب سه امتیاز بودند ضمن این که موقعیت‌های دیگری نیز خلق می‌کردند در حالی که بازی در حال اتمام بود بندری‌ها صاحب ضربه پنالتی شدند و اختلاف را به حداقل رساندند تا در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به نفع نماینده فارس یعنی هلال احمر گراش به پایان برسد. با این برد گراشی‌ها ۶ امتیازی شدند و در صدر جدول قرار گرفتند.

هلال احمر در هفته چهارم  در بوشهر به مصاف ایران جوان این شهر می‌رود.

حمید‌رضا جواهریان با دو گل، امیرحسین مظلومی‌پور، داوود عسکری، محسن محمدی و علی‌رضا احمدی در سه بازی قبل هلال‌احمر توانستند مقابل تیم‌های پارس جنوبی جم و مس رفسنجان به گل برسند.

جواد غفاری، داوود عسکری، محسن محمدی، مرتضی غیرتمند، عباس اسماعیلی، رضا سوزنده، ابراهیم کامیاب(محمد علی کرباسی ۸۵)،امیر حسین مظلومی پور( محمد علی غلامی۶۵)، حسین خدمتی،علی رضا احمدی(محمد آتشی ۷۰)، حمید رضا جواهریان، برای هلال احمر در این بازی به مربیگری با کادر فنی جواد آذربادگان،(سرمربی) حجت عابدی(سرپرست) و احمد رضا محمودی( تدارکات) به میدان رفتند.

جواد آذرپادگان، مربی تیم فوتبال جوانان هلال در مسابقات لیگ دسته یک کشور ضمن ابراز رضایت از شاگردانش گفت: «تیم به لحاظ کیفی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و ما امیدواریم در بازی‌های بعد بتوانیم ضمن حفظ شرایط با وجود مشکلات و کمبود امکانات، بازی‌های بهتری از خود نشان دهیم.»

وی گفت:«اگر مسئولین به فکر نباشند مشکلات مالی فوتبال‌های شهرستان‌ها را ضعیف‌تر می‌کند و این نتیجه خوبی برای جامعه ورزشی نیست.»

آذرپادگان از حضور اصغر فرودی فرماندار گراش در جمع فوتبالیست‌های این باشگاه تقدیر کرد و افزود:«از همه مسئولین که به هر لحاظ حمایت می‌کنند از جمله فرماندار محترم، متولیان ورزش، پیشکسوتان، کارکنان اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال، آموزش و پرورش و نیروی انتظامی کمال تشکر را دارم.»


جشن صعود نوجوانان هلال احمر در نی‌ریز

در آخرین بازی از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان ، پنجشنبه ۲۵ آبان‌ماه هلال احمر در نی‌ریز به مصاف کوثر آزادی نی‌ریز رفت و توانست با دو گل به برتری برسد.

گراشی‌ها برای قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر صعودکننده به دور بعدی مسابقات نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی داشتند و این امر باعث شده بود که از همان ابتدا تیمی تهاجمی را وارد میدان کند و سانتر از جناحین در دستور کار خود قرار دهند تا این که صادق صداقت مهاجم گلزن و آینده‌دار هلال‌احمر به زیبایی گل اول تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا نیمه اول با همان تک گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم باز هم گراشی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و به دنبال گل‌های بیشتر بودند. این بار نوبت عمران حسن‌زاده بود تا با گلی که به ثمر رساند اختلاف را دو برابر کند.

در پایان نیز علی‌رغم حمله‌های دو تیم،توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا بازی با همان نتیجه دو بر ۰ به پایان رسد و صعود خود را به عنوان تیم دوم گروه جشن بگیرند.

نوجوانان در بازی نیمه نهایی باید در دو بازی رفت و برگشت مقابل شهید چمران لارستان صف آرایی کنند. بازی رفت دو تیم پنجشنبه دوم آذرماه ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای گراش برگزار می‌شود.

برد شیرین بزرگسالان هلال احمر گراش مقابل پارسه مرودشت

از هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ‌برتر استان فارس شنبه ۲۷ آبان‌ماه پارسه مرودشت میزبان هلال احمر گراش بود. هلال احمری‌ها که با توجه به حضور هم‌زمان برخی از بازیکنان در دو رده جوان و بزرگسالان در چند هفته اخیر نتایج قابل قبولی به دست نیاورده بودند برای جبران امتیازات به دنبال برد در خانه حریف بودند.

بازی در نیمه اول چنگی به دل نمی‌زد و توپ بیشتر در میانه‌های میدان در جریان بود تا نیمه اول بدون این که توپی از خط دروازه‌ها بگذرد به رختکن بروند. نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است حاضرین در ورزشگاه شاهد یک بازی جذاب و دیدنی از سوی هر دو تیم بودند. ابتدا در دقیقه ۶۳ محمد شهاب‌پور، هلال احمری‌ها را پیش انداخت پس از این گل هلال احمر دست به تعویض زد و رضا سوزنده جوان را وارد بازی نمود تا این بازیکن تکنیکی در اولین حرکت خود یک پنالتی را از حریف بگیرد؛محمدرضا روزبه از روی نقطه پنالتی اختلاف را به عدد دو رساند.

پس از آن مرودشتی‌ها به خود آمدند و با گلی که به ثمر رساندند به بازی برگشتند ولی این پایان کار نبود و دقایقی بعد محمد شهاب‌پور گل دوم خودش و سوم هلال را از روی پاس عمقی سوزنده به ثمر رساند.

تیم هلال احمر گراش در هفته ششم مقابل پارسه مرودشت با ترکیب مسعود دشتابی، رضا جوکار، حمیدرضابلوری، محمد علی کرباسی،محمد رضا روزبه، مرتضی چوبین، مرتضی کمالی.( رضا سوزنده ۷۰ ) (علی رضا احمدی ۸۵)، محمد خوشرو، محمد علی غلامی( داوود عسکری ۸۰)، حمیدرضا جواهریان و محمد شهاب‌پور به مربیگری ابوالحسن غلامی و سرپرستی سید جواد موسوی پا به میدان گذاشتند.

با این برد هلال‌احمر ۷ امتیازی شد و در میانه‌های جدول قرار دارد. هفته بعد قرمزپوشان، میزبان کوثر آزادی نی‌ریز خواهند بود.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top