بستن

اثر هنرمند نوجوان گراشی در کتاب کانون منتشر شد

هفت برکه (گریشنا): اثر برگزیده‌ی زهرا کوزلی، نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گراش در بخش سفال در کتابی با عنوان «زبان مادری» منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گراش اثر سفالین زهرا کوزلی در جشنواره‌ای با موضوع «سرزمین مادری» پذیرفته شد و عکس این اثر در کتابی با عنوان «زبان مادری» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

در فراخوان کشوری زبان مادری، اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌-هنری در قالب خوش‌نویسی، نقاشی، عکاسی، سفال، هنرهای بومی و سنتی به ترتیب با موضوع آثار استاد سخن سعدی، بازار، پنجره‌ها، شخصیت‌های شاهنامه و تولید یک عروسک بومی آثار خود را خلق کردند.

کتاب زبان مادری لبریز از نگاه ناب کودکان و نوجوانان به اطراف‌شان، شهرشان و کشورشان است. این کتاب به همت اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری با هدف در دسترس قرارگرفتن آثار برگزیده‌ اعضا با یک موضوع واحد در سطح ملی برای علاقمندان و جمع‌آوری آن در یک مجموعه‌ ملی و همچنین تقویت و توجه بیش از پیش به زبان مادری اقوام ایرانی و حمایت ویژه از هنرهای بومی و سنتی به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی در عرصه فرهنگ و هنر چاپ و منتشر شده‌ است.

اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گراش در بخش‌های نقاشی، سفال، ساخت عروسک بومی در این جشنواره شرکت کرده بودند که از این میان اثر سفال زهرا کوزلی حائز مقام شده و در این کتاب به چاپ رسیده است.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

  1. با سلام
    این موفقیت را به سرکارخانم کوزلی تبریک می گویم، ان شاالله شاهد آفرینش های هنری بیشتر این نوجوان فرهیخته باشیم.
    برای همه فرزندان با استعداد شهرستان. آرزوی توفیق دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top